Aansluitprobleem

Pagina: 1
Acties:

• fredmanders
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 21:47
Thuis heb ik een media center pc, die ik ook als werkpc gebruik. Mijn setup nu is;
PC --vga onboard--> Philips 23PF9946.

Waar ik heen wil;
PC --dvi--> Eizo L550
PC --dvi--> Philips 23PF9946
--vga--> Sharp PG-A20X
waar de philips en de beamer hetzelfde beeld hebben.
Op dit moment gebruik is dus de onboard VGA aansluiting. Ben van plan om een videokaart met dubbele dvi aansluiting te kopen. Maar het enige wat ik kan bedenken om het zo aan te sluiten als ik wil, is dmv een dvi-splitter en die kost 250 euro.
De eizo hoeft niet per se dvi worden aangesloten, want dat is alleen voor msnen, surfen, downloaden, textverwerken en programmeren.
De philips wel, want alleen als die met een dvi wordt aangesloten kan ik PIP gebruiken en alleen dan heb ik ware HDTV.
De sharp moet ook vga aangesloten worden, want ik heb geen dvi erop. Heb op de s-video aansluiten, heb ik nu, maar dat is te lage kwaliteit als ik straks ook wil surfen of text lezen. Dus graag met vga.

Weten jullie een oplossing? Liefst geen zoals hierboven waar ik voor 250 een splitter moet kopen. Is het mogelijk om als ik een videokaart koop met dual dvi aansluiting, om dan toch nog ook de onboard vga te gebruiken?

Alvast bedankt!

Natuurlijk ben ik ook realist en weet niet iedereen is idealist, de meesten zijn zelfs egoist, maar stel je eens op als altruist, je hebt geen idee wat je mist..

• fredmanders
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-01 21:47
kwam net dit nog tegen;
http://www.marktplaats.nl...w6Xqf38%252F9jhZ%26df%3D1
wat is dat voor een kabel?
kan ik daar wat mee?

Natuurlijk ben ik ook realist en weet niet iedereen is idealist, de meesten zijn zelfs egoist, maar stel je eens op als altruist, je hebt geen idee wat je mist..

Verwijderd

heb je al gedacht aan een extra Graka er bij te prikken???
Een PCI Graka wel te verstaan met DVI?
Bijvoorbeeld een FX5200?