Dark Galaxy - Jupiter 2 *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uJay
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09-2021
(ik weet dat er in het verleden eerder topics zijn geweest, maar de laatste post van 2002. Dus tijd het weer eens onder de aandacht te brengen)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/flatliner/Dark%20Galaxy.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/flatliner/Dark%20Galaxy2.gif

Ik speel dit spel nu al 1,5 jaar, erg verslavend. De reden waarom dit spel boven de meeste andere gratis spellen uitstijgt is voornamelijk de uitgebreide Alliantie mogelijkheden. Dit spel staat of valt veel meer op de basis van de kwaliteit van het Team spel dan de kwaliteit van de individuele leden.

BEGINNERS
Voor beginners is het zowel makkelijk als moeilijk het spel te starten. Als je gaat proberen een eigen alliantie op te richten of alleen te spelen zonder duidelijk te beseffen hoe het spel werkt, dan speel je niet lang. Probeer een van de grotere allianties te joinen. Deze hebben altijd wel een paar plekkies over voor beginners om te trainen.
Hier krijg je meestal een build lijst en onmisbare tips en advies, zodat jij aan het eind van een ronde tot de ervaren spelers gerekend mag worden. Of je nu een ronde wint of verliest >:)

COMMUNITY
De community van DG is 1 van de meest actieve. Het forum is altijd druk, met veel leuke in interessante topics. Vooral de WAR topics zijn altijd weer fun.
Maar eigenlijk draait een groot deel van DG op IRC. Alle afspraken en gezamelijke attacks worden hier gedaan. Een communicatie tussen allianties vind je op IRC.
Net als in het echt met spionnen e.d.

NEXT ROUND
De volgende ronde begint waarschijnlijk volgende week zondag op 7 mei 2006.
Hier vind je het forum met de Recruitment Threads:

http://www.turnengine.com/forums/forumdisplay.php?f=116

Alle grote allianties zijn op het moment aan het recruiteren.
Ook kun je natuurlijk mij aan spreken. Ik speel in MOA (Master of Alfra) een grote (meestal top 5) internationale alliante met veel portugezen en Nederlanders. Ik ben een teamleader van 1 van de battlegroups met dutchies; The Pink Ladies.
(spreek me aan via PM op het forum als je interesse hebt als newbie te joinen)

TIPS
Lees the Manual:
http://www.darkgalaxy.com/manual/Main_Page

TOOLS
Heel handige tools om van alles te berekenen en je spel makkelijker te maken:
http://www.turnengine.com/forums/showthread.php?t=32217

Echt de moeite waard een x te proberen. Ik heb nu 3 rondes gespeel.... elke ronde is weer nieuw. De laatste 2 rondes ben ik glorieloos verslagen, maar ontzettend veel fun gehad.

Round 8 : Eigen alliantie (DutchDG) afgeslacht --> later opgenomen in MOA (2e van de galaxy geworden)
Jupiter 1: A(ll) D(ay) I D(ream) A(bout) S(es) - verslagen door OPA (old phartes alliance)
Pluto 1: Cunning Linguists (Lock and Lick - Planet Pleasers) - verslagen op de Nr.1 positie door de nummer 2 & 3 alliantie gezamelijk; SoL (soldiers of Light) en TheFarm

Dus komt allen een x proberen...>!!

MOA - The Pink Ladies --> Ruling Dark Galaxy one more time ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

misschien handig om erin te zetten....

http://www.darkgalaxy.com/

Moet het maar es proberen... heb heel wat online galaxy conquest spellen gespeeld... oa. ogame en galaxisonline.

Es kijke of me dit ook kan boeien :*)

edit: AAhrg...
Sorry, registration has been disabled by the administrator

[ Voor 19% gewijzigd door PizZa_CalZone op 28-04-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uJay
Er zijn nog genoeg plekken:

Server started on : 21 Apr 17:14, Turn : 1
Players signed up : 3051/6000, Logged in : 1209

De server sluit pas als de 6000 is gehaald. Maar je moet wel voor Jupiter kiezen, en niet voor pluto, want die is idd dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Om je aan te melden moet je je inschrijven bij dat forum. Het forum geeft die melding... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEXT ROUND
De volgende ronde begint waarschijnlijk volgende week zondag op 7 mei 2006.
mmm, nee dat is niet waar...

de speedgame begint op 6mei '06
--> een speedgame is een volledige ronde, maar maakt gebruik van snelle rondes, dus bijv ipv 1uur ticks, verwisselen de ticks elke minuut...dit duurt ongeveer 2-3 dagen

het nut hiervan, is dat je nieuwe onderdelen in het spel snel kunt testen, zoals het nieuwe combatsystem, dat pas nu geimplementeerd wordt

wil je hieraan meedoen moet je snel zijn, want meestal is er maar plek voor 300-600 man...

de volledige nieuwe ronde begint op 28 mei '06
deze ronde bevat standaard 2160 ticks, dus 1tick == 1uur... dus 90 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een leuk spel ik ga het maar eens proberen.
Ik heb al zon forum account aangemaakt maar voor die jupiter sign-up zegt die steeds dat de server down is, klopt dit of dit iets anders?
Het is me al gelukt :p
forum naam F-as
Ingame name :-F-

andere vraag zijn er nog Nederlandse allainces of allainces met Nederlanders?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uJay
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:25:
Lijkt me een leuk spel ik ga het maar eens proberen.
Ik heb al zon forum account aangemaakt maar voor die jupiter sign-up zegt die steeds dat de server down is, klopt dit of dit iets anders?
Het is me al gelukt :p
forum naam F-as
Ingame name :-F-

andere vraag zijn er nog Nederlandse allainces of allainces met Nederlanders?
Ja er zijn meer allianties met Nederlanders.

Bijna elke grote alliantie heeft wel een aantal nederlanders. Een volledig nederlandse alliantie is er niet. Eerder welk: KLM - Knap Lastige Mannetjes

Wel heb je op het moment APE - Anarchist Punk Elite.
Daar is de leader geloof ik een nederlander van. Maar deze alliantie zal denk ik niet 1 van de grote spelers worden.

Allianties waarvan ik zeker weet dat er Nederlanders zijn:

DE - Dark Empire
MOA - Master of Alfra (ikzelf met een team van dutchies, oa Imca en Xtrafresh)
BRC - Black Rider Commandos
OPA - Old Phartes Alliance
en nog wel een paar....

Het beste kun je gewoon eens rond kijken op het forum op de Nederlandse pagina's, of ga naar IRC en dan naar het channel #Dutch. Daar vind je de dutchies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ujay vergeet natuurlijk RWS niet ;)

maar zoals gezegd. de ronde begint op 28 mei 2006, dit is helaas iets uitgesteld. We zijn nog bezig met het testen van de nieuwe combat code.

Ons doel is natuurlijk om als dutchies te laten zien dat we simpelweg roeleren ;)

Voor meer vragen zijn we jullie graag op irc server --> chatspike channel --> Dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uJay
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:09:
Ujay vergeet natuurlijk RWS niet ;)

maar zoals gezegd. de ronde begint op 28 mei 2006, dit is helaas iets uitgesteld. We zijn nog bezig met het testen van de nieuwe combat code.

Ons doel is natuurlijk om als dutchies te laten zien dat we simpelweg roeleren ;)

Voor meer vragen zijn we jullie graag op irc server --> chatspike channel --> Dutch
KLOPT, was helemaal RWS vergeten, ook een toppertje natuurlijk.... hoe kan ik dat nu doen?

Maar idd, IRC is the place to be!

Pagina: 1