Ik ben al een tijdje op zoek maar een monitor die geschikt is voor Games en Films. Ik had eerst de 930BF in gedachten, maar daar vond ik de helderheid en contrast te laag. De 960BF heeft een leuke helderheid maar laag contrast. De 970P had een hoog contrast en helderheid, maar het aantal ms waren weer te laag (6ms, in pratijk 19ms volgens enkele reviews). Iemand nog enkele ideetjes? En is een widescreen eerder aan te raden voor films (en games)? Of is een 4:3 ook goed?
Er is al een topic voor dit soort vragen:
[19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 18
Kijk hier es rond. Er staat vast wel wat tussen voor je.
[19"TFT]De Ultieme TFT - Deel 18
Kijk hier es rond. Er staat vast wel wat tussen voor je.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Volgens mij heb bestaat te weinig ms als reactie tijd niet, omdat je juist zo snel mogelijke reactie tijd wil omdat je anders ghosting kan krijgen , ik denk dat je teveel ms bedoeld, je wil hoedanook niet hoger zitten dan 8 ms bij een spel waar je een beetje op wil kunnen gamen....Aubergine schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:30:
Bla..bla....bla...bla.... maar het aantal ms waren weer te laag .....bla...bla.....bla...bla...
Ik ben toevallig hier zelf deze week achteraangegaan.
Je kan even kijken bij benq , die heeft voor 283 euro wel een mooi scherm....
pricewatch: BenQ FP91GX (19", 6ms, D-Sub/DVI , Zilver)
"Stilte, een gat in het geluid...."
De 930BF een te lage helderheid / contrast ratio? 
Ah.. dat verklaart meteen waarom het contrast standaard op 50 staat..
Nah ff serieus.. 930BF is echt een geweldig scherm! Zal je zeer zeker geen spijt van krijgen
Nah ff serieus.. 930BF is echt een geweldig scherm! Zal je zeer zeker geen spijt van krijgen
gebruik zelf een dell 2005fw echt uber tft'tje voor films en games
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Hoe krijg je die omhoog dan? En zien de films kleuren er wel goed uit bij jou?SyS_ErroR schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:44:
De 930BF een te lage helderheid / contrast ratio?
Over die ms, ik bedoelde te hoog foutje sorry.
Gewoon.. met je OSD.. kan je brightness en contrast handmatig instellen.. en 50 (van de 100) is gewoon goed te doen
..
En films zien er hier perfect uit!
En films zien er hier perfect uit!
Acer AL1914S goed voor gaming ?
Beetje karige topicstart, er lopen meerdere topics met informatie over dit soort TFT scherm. Kijk daar eerst eens in.
Beetje karige topicstart, er lopen meerdere topics met informatie over dit soort TFT scherm. Kijk daar eerst eens in.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()