Toon posts:

Logitech webcam installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 10.263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de Logitech Quickcam Messenger.
Op de site van Logitech kun je een driver hiervoor downloaden. Maar het is niet alleen een driver! Hij installeert dan van allerlei 'rommel' van Logitech op m n pc die ik helemaal niet wil hebben. Ik kan bij de installatie ook niet kiezen voor aangepaste installatie.

Is er nergens niet een home-made driver ofzo te krijgen die enkel ervoor zorgt dat mijn webcam geinstalleerd wordt?

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee??????

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

als het een usb ding is heeft windows daar geen standaard drivers voor dan ? net zoals de meeste camera's die werken ook gewoon zonder xtra software

Verwijderd

Topicstarter
zou niet weten hoe ik m dan af moet installeren met welke files die waar zouden moeten staan op m n windows dir..........

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Staan er op de installatie CD geen .inf files die je zo kan installeren dan? Zou je verder even op je spelling kunnen letten? Vooral je laatste reply is redelijk onleesbaar; een paar leestekens zouden bijvoorbeeld kunnen helpen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:43

Super_ik

haklust!

welke windows versie heb je? voor xp heb je geen extra driver nodig, die zit al in windows.
gewoon plug 'n pray

[ Voor 11% gewijzigd door Super_ik op 30-04-2006 15:16 ]

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Ray
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

Super_ik schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:16:
welke windows versie heb je? voor xp heb je geen extra driver nodig, die zit al in windows.
gewoon plug 'n pray
dat bedoelde ik dus te zeggen :)
Pagina: 1