Ik zit met het volgende probleem, eerst zal ik proberen het probleem kort samen te vatten.
Een kennis van mij vroeg een ASP.NET script te reparen, nu heb ik alleen maar ervaringen met ASP.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het Probleem!
Er zijn drie bestanden:
- bestand.ascx
- bestand.ascx.vb
- bestand.ascx.resx
Nu neem ik aan dat deze drie bestanden met elkaar communiseren via de eerste regels in bestand.ascx:
<%@ Control Language="vb" AutoEventWireup="false" Codebehind="Bestand.ascx.vb" Inherits="tim.Customers" TargetSchema="http://schemas.microsoft.com/intellisense/ie5" %>
Hierin word volgens mij Bestand.ascx.vb aangeroepen voor de code.
Wanneer ik deze .vb aanpas, reageert de pagina er in zijn totaal NIET op.
Zelfs als ik de .vb file geheel weghaal blijft alles nog werken.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat wil ik!
Nu wil in de bestand.ascx een extra button toevoegen met een actie. Mij lijkt dat ik dat moet aanpassen in de .vb file. Dit heb ik als volgt gedaan.
Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Response.Redirect("default.aspx")
End Sub
Ook heb ik de Button1 gedeclareerd!
Wanneer ik alles weer upload via FTP veranderd er niks!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat kan het probleem zijn, graag tips, etc!
Een kennis van mij vroeg een ASP.NET script te reparen, nu heb ik alleen maar ervaringen met ASP.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het Probleem!
Er zijn drie bestanden:
- bestand.ascx
- bestand.ascx.vb
- bestand.ascx.resx
Nu neem ik aan dat deze drie bestanden met elkaar communiseren via de eerste regels in bestand.ascx:
<%@ Control Language="vb" AutoEventWireup="false" Codebehind="Bestand.ascx.vb" Inherits="tim.Customers" TargetSchema="http://schemas.microsoft.com/intellisense/ie5" %>
Hierin word volgens mij Bestand.ascx.vb aangeroepen voor de code.
Wanneer ik deze .vb aanpas, reageert de pagina er in zijn totaal NIET op.
Zelfs als ik de .vb file geheel weghaal blijft alles nog werken.
Wat wil ik!
Nu wil in de bestand.ascx een extra button toevoegen met een actie. Mij lijkt dat ik dat moet aanpassen in de .vb file. Dit heb ik als volgt gedaan.
Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
Response.Redirect("default.aspx")
End Sub
Ook heb ik de Button1 gedeclareerd!
Wanneer ik alles weer upload via FTP veranderd er niks!
Wat kan het probleem zijn, graag tips, etc!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 11:16 ]