Groothandel hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 1.476 views sinds 30-01-2008

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 16:04
Tuurlijk ken ik al aardig wat van de groothandels maar er lijken er elke dag wel nieuwe te beginnen en andere gaan na een maand al weer failiet. Ik weet dat er meer van deze vragen zijn en je de search kan gebruiken maar doordat bovenstaande nu gewoon echt waar is zijn de helft van de lijstjes gewoon veroudert. Ik zal eerst een lijstje maken van de namen die ik al ken. Misschien ook leuk voor de search als ik hem een beetje uptodate houd.

Nederland:
Techdata: Broadliner niet flexibel maar wel groot en redelijke prijzen als je veel afneemt.
Ingram Micro: Zelfde als bovenstaande.
Bas computers: Nooit bij gekocht maar ook een broadliner.
Mcdos: Grootte zaak goede service maar hun magazijn is een ramp verder vrij hoge prijzen.
RVO-trading: Kunnen aan alles komen en zijn super goedkoop in processors.
Qwerty: Wordt een grootte maar zijn soms wat duur maar hebben nu ECS er bij voor het goedkope.
Qoute: Kan heel goedkoop zijn of heel duur zijn. Maar leuk om zaken mee te doen.
Actebis: Doe ik nooit zaken mee. Maar ziet er niet verkeerd uit.
XS2: Heeft promedion nu heet het anders maar voor de rest gaat het wel.
Temco: geen idee nog nooit zaken mee gedaan maar de mailings zien er goed uit.
ETC pluz: Goede prijzen voor systemen en printers.
Copaco: Zelfde als etc
VIP: goed in losse componenten.

Belgie:
Techdata:
Ingram:
Cloetens:
Diditrade:
2by2: Beste webshop van europa denk ik
ATC:

Denemarken:
Bridema: goede verkoper

Iemand andere ervaringen of weet er meer groothandels in nl of be? Van de belgen weet ik niet zoveel maar ik zou toch wel graag weten welke daar nog meer zitten.

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-02 10:44
Essers ( levert veel producten die techdata niet levert denk aan case mods etc )
BNS Data logistics ( goed voor alcatel modems etc.. )
A-Force ( goede leverancier voor corsair )
Quote Components ( groot en goede leverancier )

Dit zijn er nog een paar die ik ken.

[ Voor 81% gewijzigd door SmoothTweaker op 28-04-2006 12:22 ]

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:55

markvt

Peppi Cola

nedis.nl voor al je kabels utp etc. leveren ook bijna alles van sweex (niet goedkoop voor hardware, kabels zijn wel interessant geprijsd.)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 08:35

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Helaas niet echt heel scherp geprijst, maar ik gebruik ze veel vanwege de uitmuntende website en snelheid: informatique.

Groot nadeel is dat als je grote dingen hebt (pallets, grote printers etc) dit niet (voor een redelijke prijs) verstuurd kan worden. Andere dingen gaan met TPG.

Verwijderd

Cloetens: goed, redelijk wat spullen binnen, slechte webshop (niet up to date meestal) goede prijzen, vriendelijk personeel (zowel op locatie als telefonisch), handige nieuwsbrief met koopjes, rare locatie (groot magazijn met grote schuifdeur)

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 16:04
superduper schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:10:
Helaas niet echt heel scherp geprijst, maar ik gebruik ze veel vanwege de uitmuntende website en snelheid: informatique.

Groot nadeel is dat als je grote dingen hebt (pallets, grote printers etc) dit niet (voor een redelijke prijs) verstuurd kan worden. Andere dingen gaan met TPG.
Is ook geen groothandel he. gewoon een webshop met een reseller functaniliteit.

Com4trading: Officeel nec distri verder wel goede prijzen.

Die was ik nog vergeten.

[ Voor 9% gewijzigd door Sen op 29-04-2006 11:13 ]

Verwijderd

Temco: is erg duur met onder andere processors in vergelijking met PW

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 10:25 ]

• motormuisje
  • Laatst online: 13-03-2024
Ik mis er een uit Nederland. Gistron verkoopt ook aan wederverkopers en werpt zich dus tussen de andere groothandels met erg goeie prijzen, nette voorraad indicatie, snelle levertermijn en een nieuwe verbeterde rma......

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:23

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Progress

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 12:29
PST

Kingston geheugen en vroeger ook CTX schermen

Verwijderd

wat is nou de goedkoopste distri die er in nederland is? er staat steeds goedkoop duur enzo maar dat zijn meningen, hoe zijn de prijzen nou ivm de PW?

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 21:56:
wat is nou de goedkoopste distri die er in nederland is? er staat steeds goedkoop duur enzo maar dat zijn meningen, hoe zijn de prijzen nou ivm de PW?
Quote is veel duurder en zeker als je weinig afneemt. Persoonlijk kan ik beter bij Azerty winkelen dan bij Quote.

[ Voor 9% gewijzigd door |sWORDs| op 30-04-2006 22:03 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:28
Ehm ik ben een btje confused. Zijn dit bedrijven die niet in de PW staan? Ik zie namelijk namen staan die ik wel ken zoals Gistron en Informatique maar heel veel andere ook weer niet. Ook vraag ik me af wat het voordeel is van een groothandel voor consumenten of zijn de mensen die in deze thread posten allemaal professionele IT-ers die dus vaak veel bestellen voor het bedrijf waar ze werken?

Prima.

• motormuisje
  • Laatst online: 13-03-2024
Nee groothandels staan niet in de PW. Dit is omdat deze niet verkopen aan eindgebruikers. Je moet ingeschreven staan bij KVK en iets gerelateerd aan of met computers doen.

[ Voor 56% gewijzigd door motormuisje op 01-05-2006 09:49 ]

• 3dfx
  • Niet online
tikkietrugjaap schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:14:
Ehm ik ben een btje confused. Zijn dit bedrijven die niet in de PW staan? Ik zie namelijk namen staan die ik wel ken zoals Gistron en Informatique maar heel veel andere ook weer niet. Ook vraag ik me af wat het voordeel is van een groothandel voor consumenten of zijn de mensen die in deze thread posten allemaal professionele IT-ers die dus vaak veel bestellen voor het bedrijf waar ze werken?
http://www.vandale.nl/opz...ek/?zoekwoord=groothandel

Verwijderd

motormuisje schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:48:
Nee groothandels staan niet in de PW. Dit is omdat deze niet verkopen aan eindgebruikers. Je moet ingeschreven staan bij KVK en iets gerelateerd aan of met computers doen.
er bestaat een soortvan groothandels PW, maar die kost geld om in te kijken ;) http://www.martinic.net

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50
tikkietrugjaap schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:14:
Als je denkt dat je goedkoop een nieuwe videokaart kunt bemachtigen zit je hier fout ;).

Verwijderd

Icey schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:04:
[...]

Als je denkt dat je goedkoop een nieuwe videokaart kunt bemachtigen zit je hier fout ;).
niet als ie een KVK heeft ;)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:16
Vergeet diditrade in belgie niet.

voor de bekende cpu's die al 7x europa rond zijn gegaan en aan het eindpunt goedkoper zijn als aan het begin

• markvt
  • Laatst online: 16:55

markvt

Peppi Cola

is mis target ook nog maar das zeker niet mis qua minimale bestelgrootte

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

dominator schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:21:
Vergeet diditrade in belgie niet.

voor de bekende cpu's die al 7x europa rond zijn gegaan en aan het eindpunt goedkoper zijn als aan het begin
ik kan niks met processors zien bij diditrade

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 21:42:
[...]

ik kan niks met processors zien bij diditrade
Anders kijk je eens naar de topicwaarschuwing en de datum van de laatse post eer je zelf ook post...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.