Tuurlijk ken ik al aardig wat van de groothandels maar er lijken er elke dag wel nieuwe te beginnen en andere gaan na een maand al weer failiet. Ik weet dat er meer van deze vragen zijn en je de search kan gebruiken maar doordat bovenstaande nu gewoon echt waar is zijn de helft van de lijstjes gewoon veroudert. Ik zal eerst een lijstje maken van de namen die ik al ken. Misschien ook leuk voor de search als ik hem een beetje uptodate houd.
Nederland:
Techdata: Broadliner niet flexibel maar wel groot en redelijke prijzen als je veel afneemt.
Ingram Micro: Zelfde als bovenstaande.
Bas computers: Nooit bij gekocht maar ook een broadliner.
Mcdos: Grootte zaak goede service maar hun magazijn is een ramp verder vrij hoge prijzen.
RVO-trading: Kunnen aan alles komen en zijn super goedkoop in processors.
Qwerty: Wordt een grootte maar zijn soms wat duur maar hebben nu ECS er bij voor het goedkope.
Qoute: Kan heel goedkoop zijn of heel duur zijn. Maar leuk om zaken mee te doen.
Actebis: Doe ik nooit zaken mee. Maar ziet er niet verkeerd uit.
XS2: Heeft promedion nu heet het anders maar voor de rest gaat het wel.
Temco: geen idee nog nooit zaken mee gedaan maar de mailings zien er goed uit.
ETC pluz: Goede prijzen voor systemen en printers.
Copaco: Zelfde als etc
VIP: goed in losse componenten.
Belgie:
Techdata:
Ingram:
Cloetens:
Diditrade:
2by2: Beste webshop van europa denk ik
ATC:
Denemarken:
Bridema: goede verkoper
Iemand andere ervaringen of weet er meer groothandels in nl of be? Van de belgen weet ik niet zoveel maar ik zou toch wel graag weten welke daar nog meer zitten.
Nederland:
Techdata: Broadliner niet flexibel maar wel groot en redelijke prijzen als je veel afneemt.
Ingram Micro: Zelfde als bovenstaande.
Bas computers: Nooit bij gekocht maar ook een broadliner.
Mcdos: Grootte zaak goede service maar hun magazijn is een ramp verder vrij hoge prijzen.
RVO-trading: Kunnen aan alles komen en zijn super goedkoop in processors.
Qwerty: Wordt een grootte maar zijn soms wat duur maar hebben nu ECS er bij voor het goedkope.
Qoute: Kan heel goedkoop zijn of heel duur zijn. Maar leuk om zaken mee te doen.
Actebis: Doe ik nooit zaken mee. Maar ziet er niet verkeerd uit.
XS2: Heeft promedion nu heet het anders maar voor de rest gaat het wel.
Temco: geen idee nog nooit zaken mee gedaan maar de mailings zien er goed uit.
ETC pluz: Goede prijzen voor systemen en printers.
Copaco: Zelfde als etc
VIP: goed in losse componenten.
Belgie:
Techdata:
Ingram:
Cloetens:
Diditrade:
2by2: Beste webshop van europa denk ik
ATC:
Denemarken:
Bridema: goede verkoper
Iemand andere ervaringen of weet er meer groothandels in nl of be? Van de belgen weet ik niet zoveel maar ik zou toch wel graag weten welke daar nog meer zitten.