1: Neh, hier mis ik de X-factor. De foto vind ik te mat overkomen.
2: Nice, de zonsondergang geframed met de graafmachine.
3: Ik vind hier het perspectief goed gekozen. De twee graafmachines en de lucht geven de apparaten een wat dominante plek in de foto. Tevens een soort eenzaamheid dat ze achtergelaten zijn. Tis maar wat je erin wil zien

Heb je ook een foto als deze alleen dan dichterbij genomen van de beide machines? Want dan denk ik dat je meer drama in de foto kan krijgen.
4: Mooi gekozen punt om het model op te plaatsen. Lucht ziet er ook prima uit. Misschien proberen om de ruimte aan de linkerkant vanaf de rand van de foto tot aan de graafarm de volgende keer weg te laten?
5: Mooie foto, alleen denk ik dat deze meer impact heeft wanneer je het model tegen de graafarm aan leunt. Verder nette plaat.
6: Mja... Ik mis hier iets... Het weglopen van het model is wel een mooi gekozen onderwerp, alleen zou ik dan zorgen dat ze beter in beeld komt. Nu is het 'zoek het model'

Dus als ze meer bij de graafarm in de buurt loopt heeft het imho meer sfeer van 'het eenzame verlaten'
7: Ehm... Dit soort lieve blikken en poses vind ik niet helemaal passen bij een met modder besmeurde graafmachine. Denk dat je dit beter kan doen bij een mooi stuk landschap.
8: Het idee van een weglopend pad vind ik wel aansprekend, maar ik mis dynamiek in de foto... Het pad is nu niet goed te zien. Deze doet het niet voor mij.
Maar impressive dat je nu ook jezelf op Z/W hebt gegooid terwijl je toch wel een kleurtjes-freak bent
Canon 300D | Canon SpeedLite 550EX | Canon 18-55 EF-S | Sigma 24-70 f2.8 EX DG | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300 LD Macro | Tas | Zooi CF