Toon posts:

Welke 300Watt voeding is een beetje stil?

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok... ik heb een vraagje. Ik heb nu een 300Watt voeding. Het ding werkt perfect, maar maakt een gigantische herrie. De lucht afvoer is trouwens best wel hoog. Kent iemand een goede stille 300Watt voeding?

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

volgens mij hebben de a-open kasten wel een redelijk stille (ik heb er geen ervaring mee hoor..)

maar volgens mij is het alleen de fan die lawaai maakt in de voeding, misschien moet je die eens vervangen.

oh ja..tijdje geleden was hier ook al een topic over stille voedingen, misschien kan je die nog wel terugvinden of is er iemand die nog weet welke daar precies genoemd werden

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 08:34

admiral866

The King Personality Disorder

ff een tip: de gril ervoor weghalen wil ook wel helpen.
En Fujitsu heeft HELE stille ,.. alleen ik weet niet waar je die moet kopen.
kijk es op http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp

nog een tip: koop betere speakers :)
kan winamp harder aan ..

Verwijderd

De voeding in de Aopen is heel stil, er zit nl een "noise killer" op.
Het is een tempsensor die in je voeding zit en naar mate het daar warmer wordt gaat je fan harder draaien etc.
Werkt bijzonder goed, op momenten dacht ik zelfs dat mijn PSUfan uitstond.
Weet alleen niet of die voedingen los verkrijgbaar zijn...

(die noisekiller heb ik trouwens wel eruitgesloopt, heb nl veel airflow nodig:p)

Verwijderd

Topicstarter
admiral... speakers is geen probleem, ik heb 150watt JBL's (Studio serie) die zijn behoorlijk hard.

Bedankt voor jullie info. Ik ga eerst es kijken of ik wat aan mijn bestaande voeding kan doen.

thanx

Verwijderd

....Je kan ook je power supply gewoon uitzetten.....Stiller kan bijna niet...

Whoehahahaha.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmm, heb ik waarschijnlijk een ander type voeding in m'n aopen kast zitten... echt stil is ie niet te noemen...

hmmm, kan ook komen omdat er alleen maar hete lucht uitkomt en dus altijd op volle kracht draait.....

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 22:39

chaser

Ik ben het met je eens -BrZ-
Heb zelf ook een a-open big tower maar ik vind het geluidsnivo van mijn a-open kast harder als mijn andere computer (miditower p1 166)
Wil de fan wel vervangen maarja welke moet er dan in?

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• SlaSauS
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-01 22:16
Ik heb zelf een Seventeam 300W voeding, mij is ooit verteld dat deze erg goed zijn en ik ben er ook erg tevreden mee. Behalve dat hij vrij veel geluid maakt :( op het moment dat ik een dvd op mijn pc afspeel wil ik eigenlijk gewoon niks horen.

Weet iemand of het mogelijk is een nieuwe fan in de voeding te zetten? of weet iemand een merk, of winkel waar ik een stille 300W voeding kan halen?

Verwijderd

hoezo oude topic uit de sloot halen?....

gebruik ff de seach...hier zijn tig topics over...

Verwijderd

zalman voedingen zijn zowat de stilste voedingen en uitstekende kwaliteit (wel duur)

Verwijderd

kheb een antec voeding, 330 watt

hij is echt stil, mijn hd maakt meer kabaal

oja hij is niet duur en veel stillen dan een a-open voeding

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

oud topic

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.