Wie kan me helpen met me Viper770u

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Het zit zo, ik heb een Viper770u maar ventilator is defect, nou heb ik telefonisch met Hastec contact gehad, en zei konden kostenloos een ventilator opsturen mits ik mijn Hastec support nr. die op de sticker van mijn kaart staat doorgaf.

Het blijkt dus dat mijn kaart niet van Hastec vandaan komt :(
Heb hem bij Mycom gekocht, hijs fijn.. NOT!

Wie is er zo vriendelijk om zijn nr. v/d sticker te mailen?

** Mijn dank zal groot wezen ** :)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

* Majestic ruikt onraad. [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
koop een blue orbje kun je nog een beetje oçlocke ook :P

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Redje
* Redje ruikt een tweakers vrienden dienst hehehe

uhm ik heb er nu een cpu cooler op zitten, maar dat sux want dat kost me dus een PCI slot, en daar moet nu me 2e NIC in.

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:21

Boedha

Niks

Hierzo hetzelfde probleem.
Heb bij www.tennmax.com een lasangacooler besteld en die er op gefrut.

Geen pci slot kwijt en hij werkt beter als dat standaard ding.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Sloop gewoon een oude fan ergens af en zet die op je 770!

scheelt je veel tijd en moeite en werkt net zo goed ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:46

Wildfire

Joy to the world!

Hastec is (was?) de officiële importeur van Diamond-producten in Nederland. Zij kunnen alleen ondersteuning leveren indien het door jou gekocht Diamond-product ook daadwerkelijk door Hastec is geïmporteerd. Bij welke winkel je de kaart vervolgens hebt gekocht maakt niets uit... zolang het dus maar een officïeel door Hastec geïmporteerde kaart is!

Naast deze uitleg nog een simpel advies, is al eerder gegeven zag ik zojuist: gewoon een TennMax Lasagna coolertje erop frotten. Is véél beter dan die standaard frutkoelertjes: www.tennmax.com O.a. te verkrijgen bij Informatique, www.informatique.nl

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• VTec
  • Laatst online: 29-05 10:53
Wie is er zo vriendelijk om zijn nr. v/d sticker te mailen?
Maar goed dat je je echte naam er niet heb bijvermeld, want die gasten van Hastec, komen vrij regelmatig hier op het forum (HINT ;)).

Hastec is (nog steeds) de officiële importeur van Diamond-producten in Nederland. :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Redje
Op vrijdag 26 januari 2001 12:08 schreef VTec het volgende:

[..]
Maar goed dat je je echte naam er niet heb bijvermeld, want die gasten van Hastec, komen vrij regelmatig hier op het forum (HINT ;)).

Hastec is (nog steeds) de officiële importeur van Diamond-producten in Nederland. :)
Whehehehe 0wnage! >:)

Ach ik koop volgende keer wel een Hercules 8-) Hoef ik ook niet moeilijk te doen met nummers... Diamond is toch Diamond d8 ik :?, niet dus: betaal je de volle mep en heb je nog geen support LOL

• VTec
  • Laatst online: 29-05 10:53
Diamond is toch Diamond d8 ik
Dat klopt, alleen is Hastec geen Diamond-vestiging, maar 'slechts' een importeur. Het probleem is dat Hastec maar een klein aantal ventilatoren heeft liggen, waardoor het alleen mogelijk is om een ventilator te krijgen wanneer de kaart door Hastec zelf is geimporteerd. Wanneer iedereen zomaar een ventilator zou krijgen waren ze er allang door heen geweest en dan zijn mensen met een specifieke Hastec-kaart hierdoor de klos (veel mensen kopen bewust een Diamond kaart van Hastec, vanwege de snellere afwikkeling bij defect e.d.).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Pagina: 1