[acrobat reader] snelstarten uitschakelen preloader uit!

Pagina: 1
Acties:

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-07 08:51
acrobat reader stelt bij het instaleren blijkbaar in dat er een programmatje moet stateren bij het opstraten van wndows waardoor acrobat reader sneller kan starten oid..
nu start het toch al traag op mijn pc, en nog ietsje langer wachten is geen ramp. en omdat ik windows xp draai op een p3 1ghz, met slechts 256 mb geheugen waarvan 32 mb shared video...
heb ik liever dat programmatje uit.

nu kan ik natuurlijk gewoon dat uit de startup halen, maar misschien is er een nette manier. of adobe daarmee niet zo netjes?

ik kon in ieder geval geen optie vinden bij de preferences...

iemand antwoord op deze vraag, of is het gewoon tch beter om dat uit de startup van de pc te gooien?

• d_marf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:03
Gewoon uit de startup gooien, ben je gelijk ervan verlost.

Of gebruik anders Reader 5.0 die start zowiezo veel sneller op.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Waarom zou uit de startup halen niet netjes zijn dan? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Zoek anders eens naar Foxit PDF Reader, start op binnen een seconde zelfs op een PII :P

Hier stond een dode link.

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-07 08:51
F_J_K schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:52:
Waarom zou uit de startup halen niet netjes zijn dan? :)
nou ja.. ik zou het netter vinden als adobe zelf de keus geeft, endat op die manier adobe ook vooraf weet of die snelstart geladen wordt bij het opstarten of niet, omdat dat gewoon wordt opgeslagen bij diens instellingen. nu moet bij het openen van een pdf bestand de reader daar achterkomen op het moment van opstarten, wat op dat moment weer een paar extra stappen, en vertraging betekent ;-)
en misschien hangen er meer daingen mee samen, zoals checks op updatesetc.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je hebt helemaal gelijk. Goed antwoord :)

Maar voor zover ik weet is die optie er inderdaad niet. Autoupdate zit als lossen optie in de menu's dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken. (Ik heb Acrobat Pro dus kan niet even checken of menu's afwijken).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1