Toon posts:

vraagje: dell laptop met GeForce 7800

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens gelezen op dit forum dat Dell zijn grafische kaarten op een lagere kloksnelheid instelt en ook zo levert.

Ik heb zelf nu een Dell Inspiron;
1.66 dual core
2024 667mhz ram
GeForce 7800 256Mb

Nu hebbik +-450€ voor die kaart betaald en lijkt het mij echt wel dom dat die niet ten volle kan worden gebruikt..

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik de kloksnelheid verhoog? En wat een GeForce 7800 aankan?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- "Ik heb ergens gelezen" geeft niet bepaald aan dat je moeite gedaan hebt het te verifieren. Begin met te kijken hoe snel die chip zou 'moeten' gaan en hoe snel hij nu gaat
- "Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik de kloksnelheid verhoog?" - ga eens zelf op zoek, het is hier geen helpdesk en hier is genoeg over geschregven

En dan:
Nu hebbik +-450€ voor die kaart betaald en lijkt het mij echt wel dom dat die niet ten volle kan worden gebruikt..
Heb je er ooit bij stilgestaan dat dit een laptop is en dat laptops altijd een compromis moeten maken tussen stroomverbruik en prestaties :? Stel dat het trager ingesteld staat, dan kan dat makkelijk de nodige minuten batterijleven schelen...

En als er iemand "dom" is, is het degene die zo'n aankoop doet zonder na te vragen over de voor hem relevante dingen (zoals in dit geval blijkbaar de kloksnelheden) :X

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.