Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WtB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04-2023
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de N80 en de K800i. Groot minpunt aan de SE is het ontbreken van wifi, iets wat ik waarschijnlijk wel zal gebruiken.

Groot minpunt aan de Nokia is het ontbreken van bescherming van de lens van de camera. Ik vrees dat deze zonder lens-cover snel zal beschadigen. Verder denk ik dat de foto's uit de SE er ietsje beter uit zullen rollen.

Ik zal de knoop doorhakken nadat ik ze beide in mijn hand heb gehad, maar dat zal nog zeker een week of 4 á 5 duren vrees ik :-(

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zeg dan in ieder geval over wat voor apparaat je het hebt :?

edit:
Ok, de Nokia N80 en Ericsson K800i telefoons als ik het goed begrijp.

[ Voor 40% gewijzigd door MadMarky op 27-04-2006 22:54 ]

🖥️ | 🚗

• WtB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04-2023
excuses, verkeerd geplaatst, ben aan het uitvogelen hoe ik dit kan herstellen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
WtB schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:53:
excuses, verkeerd geplaatst, ben aan het uitvogelen hoe ik dit kan herstellen
Via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_hand.gif :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

MadMarky schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:53:
Zeg dan in ieder geval over wat voor apparaat je het hebt :?
Waar heb je 't over?
Zijn toch gewoon mobiele telefoons!

@ WtB: Doet 'n moderator wel voor je!

Geen lensbescherming maakt niks uit hoor, die extra bescherming is gewoon 'n plasticje dus!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

WtB schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:52:
Ik ben nog aan het twijfelen tussen de N80 en de K800i. Groot minpunt aan de SE is het ontbreken van wifi, iets wat ik waarschijnlijk wel zal gebruiken.

Groot minpunt aan de Nokia is het ontbreken van bescherming van de lens van de camera. Ik vrees dat deze zonder lens-cover snel zal beschadigen. Verder denk ik dat de foto's uit de SE er ietsje beter uit zullen rollen.

Ik zal de knoop doorhakken nadat ik ze beide in mijn hand heb gehad, maar dat zal nog zeker een week of 4 á 5 duren vrees ik :-(
Deze tekst doet het leuk op een blog, maar het is geen startpost voor een discussie- dan wel ervaringentopic. Ik zie alleen maar een beschrijving van je overwegingen. Geen vragen, geen discussiepunten... Daarom sluit ik dit topic.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.