Fotoblog software

Pagina: 1
Acties:
  • 2.412 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 22:20
Ik heb al wat gezocht op GoT, maar er is niet echt veel duidelijks te vinden. Google geeft deze maar die is zo uitgebreid dat door de bomen het bos niet meer te zien is.

Ik wil dus graag iedere dag een foto publiceren op een log, zoiets als op de site van ons aller mod Zoefff te vinden is, tenminste iets in die geest.

Ik begrijp dat je een webserver nodig hebt met PHP (en MySQL), maar dan ontbeer ik nog altijd een stukje (gratis) (opensource?) software.

Heeft er iemand tips? Wat gebruiken jullie voor PHP zut om jullie foto's te publiceren op het net?

offtopic:
Ik heb Gallery2 geprobeerd maar dat is niet echt blog software waarmee je gemakkelijk iedere dag 1 enkele foto kunt posten, dat werkt meer met albums met meerdere foto's erin heb ik het idee.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 00:36
Een eigen server is een van de mogelijkheden. Er zijn tig gratis blogpakketten beschikbaar, bv wordpress of pivot. Een andere mogelijkheid is om een (gratis) account op een weblogservice te nemen, dan hoef je niet eens zelf de webserver + software te draaien, zoals bv. www.web-log.nl of www.wordpress.com. Google maar eens rond er is genoeg te vinden.

Facebook :: Twitter :: PSN

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
Hoeveel GB aan traffic is minimaal aan te raden als je een eigen fotosite begint?

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Wordpress + gallery2 + een plugin die beide aan elkaar knoopt.. wpg2 ;)

iRacing Profiel

• RobertJ
Silent Thunder schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:45:
Hoeveel GB aan traffic is minimaal aan te raden als je een eigen fotosite begint?
Lijkt me ook afhankelijk van de publiciteit die je verwacht. Een evt. fotosite die ik zou beheren zou ik puur en alleen voor vrienden en kennissen doen denk ik. Dan heb je niet zo grof veel nodig denk ik.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Het aanbod is vrij behoorlijk aan opensource photoblogs; ik denk dat deze site een aardige samenvatting heeft staan.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:32

Zoefff

❤ 

Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe populair je bent. Ik ben zelf nog maar net begonnen. In de maand April zijn er nu 715 unieke bezoekers langsgeweest, goed voor 1885 bezoeken, 38.910 bekeken pagina's en 157.752 hits. Dataverbruik is 2,62 GB, (nog) niet schokkend veel dus, hoewel het wel bijna 4 MB per bezoek is (maar daar zit je snel aan als je even door wat albums gaat bladeren). Ongeveer 67 KB per bekeken pagina.

Er zijn best veel (opensource) oplossingen hoor. Mede GoTter GerardHenninger gebruikt bijvoorbeeld het eerder genoemde Wordpress. Ik heb voor mijn site alles zelf geschreven. In principe is het ook niet meer dan wat gallery-software waarmee je eigen categorieën, albums en foto's aan kan maken, met een custom pagina voor de 'daily' foto. Je zou natuurlijk ook bestaande gallery-software kunnen nemen, daarin een album 'daily' maken, en een eigen script wat daar iedere dag een foto uit vist :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zoefff op 27-04-2006 23:07 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• RobertJ
Rowanov schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:01:
Het aanbod is vrij behoorlijk aan opensource photoblogs; ik denk dat deze site een aardige samenvatting heeft staan.
Ik denk dat jij voortaan de startposts beter moet lezen ;)

Maar goed, ik zal me eens verdiepen in Wordpress, als Gerard het gebruikt, dan moet het wel okay zijn

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Ik ben het geheel met je eens :) (slaap tekort, koffie tekort etc.)

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:50
ik gebruik pixelpost op mijn site, werkt goed :)

Versie 1.5 is net een rc van verschenen en is stukken beter dan 1.4 qua functies.

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
RobertJ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:09:
[...]

Ik denk dat jij voortaan de startposts beter moet lezen ;)

Maar goed, ik zal me eens verdiepen in Wordpress, als Gerard het gebruikt, dan moet het wel okay zijn
Als ik het gebruik moet het wel okay zijn? Ik gebruik ook sigaretten... en dat is echt niet okay :)

Anyway, wordpress is een leuk weblog-cms en heel stabiel en zeker goed uit te breiden. Je zou het kunnen koppelen met Gallery2 (en de WPG2 plugin) zoals hierboven geschreven, maar persoonlijk vind ik dat een beetje overdreven (en te zwaar).

Ik trek gemiddeld 2000+ unieke bezoekers per dag, die zorgen voor ongeveer 400.000 hits in de week met een bandbreedte van 40 GB per maand en dit zorgde ervoor dat Gallery2 te vaak over z'n nek ging (eigenlijk de mysql-server, maar dat was de schuld van gallery2).

Maar als je puur alleen foto's wilt showen, dan kan je beter voor pixelpost gaan, of je huurt Zoefff in en die maakt dan een maatwerk blogscriptje voor je :)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

flickr.com

Gratis versie: 200 foto's, 20MB per maand uploaden en ongelimiteerd dataverkeer
Versie voor 25 dollar per jaar: zo veel foto's als je wilt, 2GB per maand uppen en again ongelimiteerd dataverkeer.

Is een ontzettend goeie deal.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
Ik gebruik plogger voor m'n eigen website Het is wel heer erg basic... nuja ik ben dan ook een absolute leek in php

"If it works, don't fix it"

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Wat doet deze trouwens in FGS? Iszzenatuurlijk FGW :Y)

Verwijderd

Gerard, hoeveel foto's had je in je Gallery2 systeem? Eigenlijk zou de mysql server niet op z'n bek mogen gaan, want zo extreem veel visitors/traffic is dat nou ook weer niet. Overigens vind ik je traffic aan de lage kant voor een photoblog - nog geen 700KB per bezoeker.

/me gebruikt ook Gallery2, en is aan het werken aan integratie met WordPress :)

Hét voordeel van Gallery is imho het feit dat het een modulair systeem is - features die je niet nodig hebt installeer je simpelweg niet. Je kunt vrijwel alles uitschakelen of customizen wat dat betreft. Je kunt er zelfs voor kiezen geen enkele image toolkit te installeren, maar dan moet je wel alles met de hand resizen :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 20:43 ]

• Magic
  • Niet online
Kijk ook eens op http://www.opensourcecms.com hier kun je veel opensource cms en blog sites proberen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

TomR schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:44:
ik gebruik pixelpost op mijn site, werkt goed :)

Versie 1.5 is net een rc van verschenen en is stukken beter dan 1.4 qua functies.
Ziet er mooi uit, ook de foto's die er op staan. Zelf zoek ik iets met een RSS feed. Als jouw blog die zou hebben had ik die absoluut in Thunderbird geknalt! Gezien andere plogs met pixelpost, kan ik me wel voorstellen waarom je rss er mogelijk uit gehaald hebt. Je ziet werkelijk maar een mini thumbnail, weinig boeiends aan!

Zelf vind ik de opties die Zoefff heeft ingebouwd ideaal. Links klikken is previous, rechts klikken is next. En in't midden klikken is inzoomen. Zoiets vind je ook deels terug in simple viewer en een skin/template van gallery 2. Weet ff niet welke. Zie o.a. de site van Jaymz.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-04-2024
julius schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 03:36:
[...]

Ziet er mooi uit, ook de foto's die er op staan. Zelf zoek ik iets met een RSS feed. Als jouw blog die zou hebben had ik die absoluut in Thunderbird geknalt! Gezien andere plogs met pixelpost, kan ik me wel voorstellen waarom je rss er mogelijk uit gehaald hebt. Je ziet werkelijk maar een mini thumbnail, weinig boeiends aan!
Plogger heeft een RSS functie maar die heb ik er idd uitgehaald

"If it works, don't fix it"

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 08:04

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

[...]

[...]
Probeer http://plog.tomroelofs.nl/index.php?x=rss voor de gein eens. Dat het linkje er niet zit, wil niet zeggen dat de functionaliteit weg is. :P

Zelf gebruik ik ook sinds kort een PixelPost (met een nog aan te passen template). Ik ben er op zich redelijk tevreden over. Makkelijk dingen toevoegen, etc. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

haha, thanks! Blijf het jammer vinden dat je maar een kleine thumbnail blijft zien. Vergelijks het eens met de rss feed van mijn site. Daar zie je de complete berichten zoals ze ook geplaatst zijn op de site zelf. Niet alleen tekst varianten of alleen mini thumbs, maar de complete pagina. Mijn site is overigens gebaseerd op Mambo (nieuwere versie zal Joomla worden, een afsplitsing van Mambo) waar ook prima een fotoblog van te maken is. Hang er een gallery achter zoals Coppermine of gallery/gallery2 en zorg dat de image map van gallery benaderbaar is vanuit Mambo/Joomla zelf. Zodoende hoef je maar 1x een plaatje te uploaden en kun je zonder veel omwegen nieuwe foto's toevoegen.

• TomR
[...]

Zelf vind ik de opties die Zoefff heeft ingebouwd ideaal. Links klikken is previous, rechts klikken is next. En in't midden klikken is inzoomen. Zoiets vind je ook deels terug in simple viewer en een skin/template van gallery 2. Weet ff niet welke. Zie o.a. de site van Jaymz.
feed://plog.tomroelofs.nl/index.php?x=rss heb ik nog wel draaiende maar ik doe er verder niks aan.

edit: ener laatste reactie niet gelezen ;x de functie zit er idd gewoon in, maar link er niet naar :)

[ Voor 7% gewijzigd door TomR op 15-05-2006 22:56 ]

• wilmocs
  • Laatst online: 26-09-2024
ik gebruik pixelpost, heel makkelijk aan te passen doormiddel van CSS

www.willemspaan.nl voor een voorbeeld...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Even een kickje - weet iemand een handige photogallery (plugin/component style) voor Joomla? Ik ben er al vele tegengekomen, waarbij een mooi overzicht hier, maar welke is nu aan te raden voor veel verschillende soorten foto's, dus een grote gallery met subgroepen? Ik heb zelf nu de zOOm Media Gallery in gebruik, maar die bevalt niet helemaal voor mn foto's: ook de backend is niet zo super daarvan. Iemand al ervaring met Coppermine of een andere gallery-achtig iets voor Joomla? :)

LinkedIn
Instagram

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:40

Arfman

Drome!

Remy, ik heb nu ook een Joomla site draaien in beta, maar hoe de fsck gebruik ik daar die zOOm gallery in ? :P
Nog handige tips ? Heb de component wel geinstalleerd, maar hoe kan ik er nu een menulinkje naartoe maken ?

EDIT: gevonden, component kiezen als je een nieuw menuitem aanmaakt .. begin mezelf wel af te vragen of Joomla niet veel te veel kan voor wat ik ermee wil ..

[ Voor 27% gewijzigd door Arfman op 15-06-2006 22:59 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Coppermine heb ik niet draaiende gekregen in een gallery, heb wel positieve ervaringen met gallery 1 en 2. Mijn site www.leend3rs.nl draait al tijden prima op gallery 1. Met gallery 2 ben ik aan't proefdraaien. check www.j-mz.nl voor joomla met een gallery 2 variant.

Het probleem bij coppermine was, dat ik de koppeling (lees bridge) niet goed kreeg. De userbase merge werkte niet goed waardoor ik op een gegeven moment geen foto's meer kon publiceren. Bij gallery kun je ze zelfs met een offline progsel uploaden. En als het moet met een plugin vanuit explorer (Windows XP verplicht).

@ Arfman, 't is even doorhebben hoe het systeem werkt. Als je het systeem door hebt, dan knal je zo het één en ander in elkaar. Module hier, module daar, etc etc. Gewoon ff doorbikkelen ;)

edit

Coppermine kan wel werken, zie ook http://www.axeweb.nl/cms/...tion=com_wrapper&Itemid=8 (site van Binne)

[ Voor 13% gewijzigd door jules op 16-06-2006 01:40 ]

Verwijderd

Remy schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:01:
Even een kickje - weet iemand een handige photogallery (plugin/component style) voor Joomla? Ik ben er al vele tegengekomen, waarbij een mooi overzicht hier, maar welke is nu aan te raden voor veel verschillende soorten foto's, dus een grote gallery met subgroepen? Ik heb zelf nu de zOOm Media Gallery in gebruik, maar die bevalt niet helemaal voor mn foto's: ook de backend is niet zo super daarvan. Iemand al ervaring met Coppermine of een andere gallery-achtig iets voor Joomla? :)
Ik heb onder Mambo een tijd lang Gallery gedraaid (nu nog steeds trouwens), maar ik vind dat Mambo/Joomla ingehaald is door andere CMS'en. Je zou een migratie naar Wordpress en Gallery 2 kunnen overwegen, maar ik weet niet of je daar zin in hebt. Het is in ieder geval in een paar klikken gebeurd, die twee werken leuk samen. Dan zou ik wel nog even wachten tot versie 2.2 van Gallery uit is (RC1 komt 1 juli), dan krijg je als het goed is flickr style tagging, iets dat ik zelf erg leuk vind.

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben nog steeds (met tussenpozen) bezig om een CMS te selecteren. Heb de luxe dat ik me geen zorgen hoef te maken over hosting, ik kan ergens een dedicated bakje kwijt die ik helemaal zelf inricht. Op dit moment heb ik een SLES10 machine met WordPress2 en Gallery2 draaien. Ziet er helemaal prachtig uit, beetje customizen nog, maar voor de rest is het wel wat ik zoek. Zeker een aanrader dus.

Heb echter 1 probleempje: het inloggen in de admin interface duurt echt enorm lang. Nu heb ik al her en der gelezen dat dit aan de RSS feeds kon liggen, echter kan ik niet vinden waar ik dit uit kan zetten. Iemand hier toevallig een idee? (Gerard? O-)))

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
Arfman schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 15:57:
Ben nog steeds (met tussenpozen) bezig om een CMS te selecteren. Heb de luxe dat ik me geen zorgen hoef te maken over hosting, ik kan ergens een dedicated bakje kwijt die ik helemaal zelf inricht. Op dit moment heb ik een SLES10 machine met WordPress2 en Gallery2 draaien. Ziet er helemaal prachtig uit, beetje customizen nog, maar voor de rest is het wel wat ik zoek. Zeker een aanrader dus.

Heb echter 1 probleempje: het inloggen in de admin interface duurt echt enorm lang. Nu heb ik al her en der gelezen dat dit aan de RSS feeds kon liggen, echter kan ik niet vinden waar ik dit uit kan zetten. Iemand hier toevallig een idee? (Gerard? O-)))
U riep?

1) Probeer eens onder Options-> Writing de update services uit te zetten.
2) Options -> Reading -> 0 posts voor de feeds
3) Wis wp-atom.php, wp-feed.php, wp-rdf.php, wp-rss.php en wp-rss2.php.
4) En anders : Dashboard hacken

De eerste drie punten heb ik in het verleden ook uitgevoerd, maar na veel zeikmails heb ik de feeds maar weer aangezet omdat veel mensen nu eenmaal een RSS-reader gebruiken (waar ik eigenlijk niet blij mee ben).

Hoop dat het helpt.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De admin interface duurt soms even omdat die inderdaad RSS feeds laadt. Haxx0r die uit je dashboard (ook de technorati incoming links dinges) en alles moet cool en oké zijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Klik op mijn Huisje om mijn Pixelpost blog op te roepen. In Firefox is de lay-out nog een beetje FireFox maar in Internet Explorrer is het al helemaal oke!

Template uiteraard zelf aangepast ;)

Leuk; klik even op 'Kaart' in het menu :9

[ Voor 10% gewijzigd door Siparti op 02-08-2006 21:14 ]

Verwijderd

Ik ben zelf toch maar voor handgeschreven spul gegaan, het was allemaal nét niet je van het. Of het was te bloated, of het miste teveel waarbij ik alsnog zou moeten gaan hacken om de spullen volledig werkend te krijgen :)

• Zoefff

Zoefff

❤ 

^^ Met stom.

Precies om dezelfde reden heb ik de boel ook maar zelf geschreven. Heb je precies wat je wil hebben :)

• Arfman

Arfman

Drome!

Sja .. mijn auto bevalt me niet helemaal perfect, maar dat betekent niet dat ik nu zelf van allerlei onderdelen een eigen auto ga bouwen :+

bovendien kan ik geen php/asp/whatever, dus al zou ik het willen, dan nog gaat het niet ;)

Serieus: die tips werken, Gerard. Tenminste, de laatste, de eerste 3 halen niets uit. Ik ga proberen om morgen de boel definitief in te richten, dit draaide nog op een testmachientje. Bedankt voor je tips!

• TomR
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:53:
Ik ben zelf toch maar voor handgeschreven spul gegaan, het was allemaal nét niet je van het. Of het was te bloated, of het miste teveel waarbij ik alsnog zou moeten gaan hacken om de spullen volledig werkend te krijgen :)
offtopic: zit net door je foto's te bladeren en zie dat je regelmatig bij mij in de buurt (laar oost) komt (elden, rijkerswoerd, schuitgraaf, meinerswijk), ook een arnhemmer toevallig? :P

Verwijderd

Klopt als een bus :) Ik woon bij de eindhalte van lijn 5 in de laar :) Als ik je gelijk een tip mag geven voor je eigen site: zorg dat je prev/next ergens zitten waar ze niet verspringen wanneer er een ander formaat foto in beeld komt :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 17:11 ]

• TomR
als je op de foto klikt ga je terug, dit werkt vele malen makkelijker dan de navigatie zelf sowieso maar zal er eens naar kijken binnenkort, kzag dat versie 1.5 final ook uit is, binnenkort maar eens upgraden. Ik woon in de buurt v/d praxis (woonboulevard)

[ Voor 10% gewijzigd door TomR op 03-08-2006 18:10 ]

Verwijderd

Ik zag het al :Y) Offtopic: kom eens langs op irc, misschien is het leuk om een keer een dag samen te gaan schieten :) Of nog makkelijker, msn staat hier links :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 18:15 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei, vandaag "productie" server ingericht met SLES10, WP 2.0.4 en Gallery2. Nu maar wachten op de DNS updates :Y)
EDIT: en gebeurd .. nog niet helemaal af, maar ik ga morgen op vakantie, daarna de finetuning. Iedereen bedankt voor de hulp!

[ Voor 35% gewijzigd door Arfman op 04-08-2006 16:36 ]

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Arfman schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:30:
Woei, vandaag "productie" server ingericht met SLES10, WP 2.0.4 en Gallery2. Nu maar wachten op de DNS updates :Y)
EDIT: en gebeurd .. nog niet helemaal af, maar ik ga morgen op vakantie, daarna de finetuning. Iedereen bedankt voor de hulp!
Ik heb zelf Joomla en Gallery2 draaien. Maar Gallery draait bij mij "binnen" Joomla. Ik zie dat WP bij jou dat niet heeft.

Ik wilde einenlijk gaan overstappen naar WP omdat ik daar goede verhalen over hoorde. Maar is Gallery2 binnen WP te draaien?

http://www.hroling.nl

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
bolke schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:03:
[...]

Ik heb zelf Joomla en Gallery2 draaien. Maar Gallery draait bij mij "binnen" Joomla. Ik zie dat WP bij jou dat niet heeft.

Ik wilde einenlijk gaan overstappen naar WP omdat ik daar goede verhalen over hoorde. Maar is Gallery2 binnen WP te draaien?
Ja

See my blog voor een voorbeeld ;)

iRacing Profiel

Verwijderd

Wordpress met één van deze themes. :)

• Arfman

Arfman

Drome!

bolke schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:03:
[...]

Ja, het kan, maar ik vind het er bij mijn site, en waar ik het voor gebruik, niet uitzien. Layout wordt anders en fonts worden kleiner. Zijn allemaal oplossingen voor, maar ik vind het zo wel best. Enige wat ik nog graag wil is een linkje op de Gallery2 pagina, terug naar mijn "hoofdsite". Als je nu eenmaal in de galleries zit kun je niet meer terug naar arfman.net. Iemand enig idee? :)

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ongetwijffeld kun je gallery2 templates veranderen. Plaats ergens een link naar "home" in die template ;)

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
@ Zoeff, ik zit net je fotoblog te bekijken, maar ik zie geen rode markeringen bij google earth, ligt dat aan mijn computer of zijn ze er gewoon niet?

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Klopt. Ik kwam er laatst ook achter dat de kaart niet helemaal oke werkt in IE(6), omdat deze volgens mij over z'n nek gaat van "var photos = xml.documentElement.getElementsByTagName("photo");", maar ik heb geen idee waarom. Zal er eens naar kijken als ik tijd heb :)

In een echte browser werkt het natuurlijk wel gewoon ;)

Verwijderd

Heb nu gekozen voor WordPress met Gallery2 gekoppeld via WPG2 koppeling. Werk op zich prima samen maar ben nog bezig met een goede layout samen..

Nog mooier maar met enkele probleempjes: Lightbox. Heb dat nu geinstalleerd maar ik krijg alleen 1 foto te zien en niet het gehele album. Daar ben ik mee bezig om dat te corrigeren :)

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Zoefff schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:12:
Klopt. Ik kwam er laatst ook achter dat de kaart niet helemaal oke werkt in IE(6), omdat deze volgens mij over z'n nek gaat van "var photos = xml.documentElement.getElementsByTagName("photo");", maar ik heb geen idee waarom. Zal er eens naar kijken als ik tijd heb :)

In een echte browser werkt het natuurlijk wel gewoon ;)
Ah nu zie ik ze wel :D

Ik zat trouwens op dat moment via IE7 te surfen...

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Verwijderd

Ik gebruik ImageVue. Neem een kijkje op http://www.warbirds.nl voor mijn in opbouw verkerende site, en op www.imagevuex.com voor andere voorbeelden ;) Het is allemaal erg mooi in ieder geval ;)

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:06:
Ik gebruik ImageVue. Neem een kijkje op http://www.warbirds.nl voor mijn in opbouw verkerende site, en op www.imagevuex.com voor andere voorbeelden ;) Het is allemaal erg mooi in ieder geval ;)
Ziet er gelikt uit, maar wel wat aan de dure kant voor een gallery ;)
Pagina: 1