Outlook error 0x80040154 (geen post ophalen)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.585 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:21
beste tweakers,

ik zit met een groot dilemma... outlook 2003 sp2 wil geen mails meer ophalen. Ik heb verschillende accounts geprobeerd en ik weet zeker dat ik geen servers of passwords etc verkeerd intik. Heb geprobeerd opnieuw te installeren maar dit wil ook niet lukken. Ik weet niet waar het aan kan liggen.

Heb google search en gotsearch gebruikt maar ik ben niet een soortgelijk probleem tegengekomen.
wanneer je post wil ophalen/versturen (send receive), geeft outlook de error 0x80040154, neem contact op met je isp...

Hopen dat jullie het antwoord wel weten

edit: ik kom erachter na goed gesearched te hebben dat ik outlook mis. Hoe kan ik die installeren want inet explorer opnieuw installere wil niet lukken via de internet versie

ik hoop dat ik geen format actie moet doen

[ Voor 17% gewijzigd door jozy op 27-04-2006 22:24 ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-07 15:14

JohnD

Bernd

ik neem maar even aan dat je outlook express mist?

configuratie scherm --> software --> windows onderdelen toevoegen en verwijderen --> naar onder scrollen en dan zie je outlook express staan.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 14:29
Hij gebruikt Outlook 2003, en dan moet hij Outlook Express opnieuw installeren? :?

Installeer Outlook 2003 even opnieuw, dat zou de truc moeten zijn volgens google.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-07 12:06
Wie is je ISP? Wordt er misschien onderhoud aan de mailservers verricht?

• JohnD
  • Laatst online: 24-07 15:14

JohnD

Bernd

AdrianP schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:14:
Hij gebruikt Outlook 2003, en dan moet hij Outlook Express opnieuw installeren? :?

Installeer Outlook 2003 even opnieuw, dat zou de truc moeten zijn volgens google.
ik heb me vergist: outlook 2000 heeft outlook express nodig niet 2003

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• TheWizzard
  • Laatst online: 10-06 18:49

TheWizzard

Everything we R will never die

Maar goed. Maar wat is nu de echte oplossing dan? Ik heb nl. hetzelfde probleem en krijg het niet voor elkaar om het opgelost te krijgen.

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 14:29
Nette topic kick, na 7 maanden :N

Waarschijnlijk is er dus geen oplossing uit voort gekomen, of heeft de topic starter het na gelaten om zijn / haar gevonden oplossing hier te posten.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Ik had geen outlook express geinstalleerd.

Outlook 2002: Het foutbericht 'Onbekende fout 0x80040154' wordt weergegeven wanneer u klikt op Verzenden/Ontvangen

problem solved na installatie....

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Vreemde Outlook errors(zoals deze), kunnen alleen worden opgelost door outlook te verwijderen en daarna weer te installeren.
Pagina: 1