[XP] ik krijg alsmaar een fout met IE op tweakers.net

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
Nou de volgende fout begint nogal vervelend te worden.

Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/1195/042720062103074ny.jpg

Nou ik heb dus IE 6 als ik het mij goed heug en die laat ik gewoon met windows updaten dus ook laatste versie als het goed is.

nu heb ik dus last van de volgende fout. Deze fout krijg ik ALLEEN op tweakers.net als ik een post open en hij na 2 seconden laden bijna klaar is. Als ik daarna op sluiten klik sluit hij heel IE af.

Ook heb ik al gezocht op het forum en google maarja ik wist niet echt wat ik als zoekopdrachten moest gebruiken

kan iemand mij aub helpen. ook heb ik flash en shockwave en java als het goed is :S meer info weet ik niet te melden (ofja XP SP 2)

[ Voor 93% gewijzigd door kami124 op 27-04-2006 21:09 ]

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Raar, want als het echt een fout zou zijn dan waren er vast wel meer en eerdere meldingen van?

[ Voor 18% gewijzigd door webfreakz.nl op 27-04-2006 21:29 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

En wat als je 'hier' klikt, en dus extra informatie verzamelt??

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zet dat site advisor eens uit. :)

ARME AOW’er

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Verder - doe inderdaad even wat GA zegt en gooi die advisor ding eruit en doe een algemene spyware scan e.d. :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-07 15:04
Ik heb ook bijna altijd fouten op de tweakers.net homepage (meestal 5). Het zorgt bij mij niet voor een crash, maar het zou kunnen dat IE er bij jou wel op vastloopt. Ik gebruik overigens Maxthon, een add-on op IE.

• kami124
webfreakz.nl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:12:
Raar, want als het echt een fout zou zijn dan waren er vast wel meer en eerdere meldingen van?
Ooh maar ik zeg niet dat de schuld bij tweakers.net ligt. sterker nog ik weet wel bijna zeker dat het aan mij ligt of aan IE.
nee dat is de fout niet want ik had het voor siteadvisor ook al dusja.
elevator schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 19:18:
Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Verder - doe inderdaad even wat GA zegt en gooi die advisor ding eruit en doe een algemene spyware scan e.d. :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen
ooh sorry. ik dacht IE is onderdeel van XP enja het zit er ook zo diep ingebakken. Ik zat zelf ook erg te twijfelen waar het nu moest staan dusja.

[ Voor 18% gewijzigd door kami124 op 30-04-2006 13:50 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat krijg je dan precies voor melding in de eventlogs, of als je details klikt?
Misschien wel http://support.microsoft.com/kb/910645 ? Al zouden er dan meer mensen last van moeten hebben lijkt me...
The access violation may occur when you visit a Web page that uses HTML Components (HTCs) to do dynamic HTML (DHTML) scripting.

Note A Web page that uses HTC has an .htc file name extension.
Ik heb zelf geen idee of t.net zoiets gebruikt. Heb crisp even op dit topic geattendeerd :)

[ Voor 43% gewijzigd door sanfranjake op 30-04-2006 23:24 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

Nee, wij gebruiken geen HTC's

Intentionally left blank

• kami124
sanfranjake schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:21:
Wat krijg je dan precies voor melding in de eventlogs, of als je details klikt?
Misschien wel http://support.microsoft.com/kb/910645 ? Al zouden er dan meer mensen last van moeten hebben lijkt me...

[...]

Ik heb zelf geen idee of t.net zoiets gebruikt. Heb crisp even op dit topic geattendeerd :)
uuhm ja het probleem is ik krijg de fout soms. Meestal als ik een nieuwsbericht open en als hij dan de reclame gaat laden.

En waar kan ik mijn eventlogs ook alweer zien dat ben ik vergeten?

edit: vaag nu krijg ik de foutmelding niet meer. normaal kreeg ik de fout na 3 á 4 pagina's. nu heb ik er al 100 doorgelopen zonder iets te merken. 8)7

wel vraag ik me af waar de reclame is die altijd tussen het nieuwsverslag en tussen de reactie's stond want volgensmij was dat de boosdoener.

Binnekort ga ik weer eens terug met zo'n ghost backup programma zoals norton ghost (ben de naam kwijt :P) en dan zal ik kijken of ik de fout weer krijg.

edit: helaas ik heb de fout nog wel en kheb er een screenshot van kunnen maken. maar wat het betekend geen flauw idee.

Afbeeldingslocatie: http://img376.imageshack.us/img376/6267/050220060056443ip.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door kami124 op 02-05-2006 00:58 ]

• kami124
kick???

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zolang jij niet met de details van de crash-errors komt hoef je niet te rekenen om meer replies, een monteur kan ook niet aan de achteruitkijkspiegel zien waarom de remmen van je auto niet meer werken.

edit:
sorry, ik zat bij de deze post achter een (interne test)proxy die de images blockte.... verder wat Tha-TE zegt :P

[ Voor 27% gewijzigd door sanfranjake op 05-05-2006 10:13 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• kami124
sanfranjake schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:57:
Zolang jij niet met de details van de crash-errors komt hoef je niet te rekenen om meer replies, een monteur kan ook niet aan de achteruitkijkspiegel zien waarom de remmen van je auto niet meer werken.
waar kan ik die crash errors vinden dan???

maarja als jullie niet willen helpen vind ik dat niet zo heel erg want ik dacht mischien ligt het wel bij jullie en kon ik wat helpen maarja blijkbaar is er niemand anders die er last van heeft :S.

[ Voor 33% gewijzigd door kami124 op 05-05-2006 00:16 ]

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
goec62~1.dll is van Google Desktop.
http://www.google.com/sea...2%7E1.DLL&btnG=Zoeken&lr=

Misschien die erafgooien en kijken of er iets verandert?

[ Voor 5% gewijzigd door Tha_TE op 05-05-2006 00:20 ]

• kami124
Tha_TE schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 00:20:
goec62~1.dll is van Google Desktop.
http://www.google.com/sea...2%7E1.DLL&btnG=Zoeken&lr=

Misschien die erafgooien en kijken of er iets verandert?
ja dat is hem denk ik. ik krijg de fout tegenwoordig ook op webwereld.nl en ik zie dat ze daar dezelfde reclame gebruiken als op tweakers. Ik denk dat google desktop die reclame niet goed kan indexeren of iets.
Pagina: 1