Hallo,
Ik heb hier een ( goedkoop, Medion) TFT monitor met rare kuren.
Probleem is dat er niets op het scherm komt, enkel een wit scherm, de kabel is nog goed, ik heb overigens verschillende voedingen getest erop.
Het start wel goed op, power lichtje licht op, scherm komt onder stroom, maar heeft geen beeld weer, enkel een witachtig beeld met nix verder, ook de opties en instellingen van het scherm worden niet weergegeven, pc waarop getest word is verder ok, doet het met een andere monitor prima!
Wie kan er mij verder helpen dit probleem op te lossen?
Het is een relatief goedkoop exemplaartje van Medion,
Model: MD9760AI
Type: M150P1

Dergelijk monitortje dus.
Zit op het eerste zicht geen reset knopje, of functie op volgens mij.
Wat foto's:

Verder geen verbrande chips, of losse kabeltjes, zal strax het een en ander uitmeten ervan.
En dit is voorlopig het enige wat er nog uitkomt!:
Ik heb hier een ( goedkoop, Medion) TFT monitor met rare kuren.
Probleem is dat er niets op het scherm komt, enkel een wit scherm, de kabel is nog goed, ik heb overigens verschillende voedingen getest erop.
Het start wel goed op, power lichtje licht op, scherm komt onder stroom, maar heeft geen beeld weer, enkel een witachtig beeld met nix verder, ook de opties en instellingen van het scherm worden niet weergegeven, pc waarop getest word is verder ok, doet het met een andere monitor prima!
Wie kan er mij verder helpen dit probleem op te lossen?
Het is een relatief goedkoop exemplaartje van Medion,
Model: MD9760AI
Type: M150P1

Dergelijk monitortje dus.
Zit op het eerste zicht geen reset knopje, of functie op volgens mij.
Wat foto's:

Verder geen verbrande chips, of losse kabeltjes, zal strax het een en ander uitmeten ervan.
En dit is voorlopig het enige wat er nog uitkomt!: