Ik heb een probleem met mn Medusa 5.1. De 2 rear speakers hebben een heel euhm...basloos geluid. Dat komt volgens mij doordat ze niet ondersteund worden door de sub.
Weet er toevallig iemand die weet hoe je kan zorgen dat je achterste speakers ook door de sub worden ondersteund.
In CSS klinkt het nu net alsof iemand heel ver weg achter me staat, maar dan staat ie een meter van me vandaan, dat is nogal vervelend
. Ik heb al gezocht op inet maar nix gevonden.
Ik heb dit met 2 geluidskaarten, namelijk de Cmedia onboard troep, en de SoundBlaster Audigy SE.
Alvast bedankt.
Weet er toevallig iemand die weet hoe je kan zorgen dat je achterste speakers ook door de sub worden ondersteund.
In CSS klinkt het nu net alsof iemand heel ver weg achter me staat, maar dan staat ie een meter van me vandaan, dat is nogal vervelend
Ik heb dit met 2 geluidskaarten, namelijk de Cmedia onboard troep, en de SoundBlaster Audigy SE.
Uit deze review: http://www.gamersnet.nl/r...usa_5_1_surround_headset/ onder het kopje geluidstestHelaas kwam er wel een probleem aan het licht bij deze test: het geluid van bepaalde kanalen klinkt bijzonder flets. Bij beter luisteren ontdekte ik, dat de bas in beide rear-kanalen en het center-kanaal ontbrak. Misschien lag dit aan het gebruikte programma, of verbeelde ik het me?
Alvast bedankt.