This title is for sale, please send me a PM
Verwijderd
Nee, maar wel een setting in de drivers om het te veranderen.Op woensdag 24 januari 2001 23:33 schreef dexter22 het volgende:
al die kaarten hebben volgens mij een jumper om te kunnen switchen tussen ntsc en pal
Heb ik ook op m'n (in amerika gekochte) creative mpeg2-out (voor dvd), kan je output PAL of NTSC kiezen..
Heeftie eigenlijk een TV-tuner?
Op Ass-us site weer niks over te vinden, oppricewatch staat het er soms bij....:?
Op Ass-us site weer niks over te vinden, oppricewatch staat het er soms bij....:?
Ik heb een Pinnacle PCTV pro tv kaart. Je kunt per zender de ontvangst kiezen (in pal/ntsc/secam) Ik weet niet hoe dat met die ASUS zit, maar bij volgens mij heeft de ontvangst weinig te maken met de hardware, maar hangt het van de drivers af....
Verwijderd
Ja want het signaal wordt natuurlijk niet ge-interpreteerd door de hardware, alleen ontvangen, de software of hardware chip maakt daar een zichtbaar beeld van, en aangezien de drivers de capture en decoding chip besturen zou die optie er zeker op moeten zitten.Op vrijdag 26 januari 2001 14:24 schreef B@RT het volgende:
Ik heb een Pinnacle PCTV pro tv kaart. Je kunt per zender de ontvangst kiezen (in pal/ntsc/secam) Ik weet niet hoe dat met die ASUS zit, maar bij volgens mij heeft de ontvangst weinig te maken met de hardware, maar hangt het van de drivers af....
En kun je met jouw drivers ook die vreemde echt Nederlandse zenderfrequenties zoals 30+ of 27- goed ontvangen? Ik heb ooit geleze dat dat wel moeilijk was....Op vrijdag 26 januari 2001 14:24 schreef B@RT het volgende:
Hmm, f0k, ik zit met hetzelfde probleem eigenlijk.
Ik kan misschien een ati radeon 64 mb ddr vivo importeren uit canada voor rond de ±440 piek. Die gast kent iemand bij Ati daar, employee korting. Ik weet niet eens hoe het dan zit met taxes en btw enzo
Zucht
Ik kan misschien een ati radeon 64 mb ddr vivo importeren uit canada voor rond de ±440 piek. Die gast kent iemand bij Ati daar, employee korting. Ik weet niet eens hoe het dan zit met taxes en btw enzo
Zucht
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Ik heb een oude ASUS3400 (doet het nog prima) en de TV-in kan ik softwarematig instellen als het om PAL of NTSC gaat en de instelling voor de output verloopt via een jumper.
Maar als je de 7100 all-in-one koopt dus met TV-tuner vrees ik dat je er niets mee kan doen...
Maar als je de 7100 all-in-one koopt dus met TV-tuner vrees ik dat je er niets mee kan doen...
En waarom vrees je dat???Op zaterdag 27 januari 2001 09:43 schreef rht het volgende:
Ik heb een oude ASUS3400 (doet het nog prima) en de TV-in kan ik softwarematig instellen als het om PAL of NTSC gaat en de instelling voor de output verloopt via een jumper.
Pagina: 1