PAL-ontvangst op Amerikaanse kaart?

Pagina: 1
Acties:

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Topicstarter
Ik ben van plan in Amerika een Asus V7100 deluxe te kopen. Scheelt toch enkele honderden piekjes met hier. Weet iemand of ik dan een TV-in erbij krijg die alleen NTSC-signalen kan ontvangen of dattie ook PAL signaaltjes aankan van de videorecorder of de camera? Hetzelfde natuurlijk voor de TV-out, kan 'ie PAL afspelen?
Op de ASUS site kon ik er niets over vinden.
Tenx!

This title is for sale, please send me a PM

Verwijderd

al die kaarten hebben volgens mij een jumper om te kunnen switchen tussen ntsc en pal

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 23:33 schreef dexter22 het volgende:
al die kaarten hebben volgens mij een jumper om te kunnen switchen tussen ntsc en pal
Nee, maar wel een setting in de drivers om het te veranderen.

Heb ik ook op m'n (in amerika gekochte) creative mpeg2-out (voor dvd), kan je output PAL of NTSC kiezen..

• the-body
  • Niet online

the-body

Topicstarter
Heeftie eigenlijk een TV-tuner?
Op Ass-us site weer niks over te vinden, oppricewatch staat het er soms bij....:?

• B@RT
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-02-2024
Ik heb een Pinnacle PCTV pro tv kaart. Je kunt per zender de ontvangst kiezen (in pal/ntsc/secam) Ik weet niet hoe dat met die ASUS zit, maar bij volgens mij heeft de ontvangst weinig te maken met de hardware, maar hangt het van de drivers af....

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 14:24 schreef B@RT het volgende:
Ik heb een Pinnacle PCTV pro tv kaart. Je kunt per zender de ontvangst kiezen (in pal/ntsc/secam) Ik weet niet hoe dat met die ASUS zit, maar bij volgens mij heeft de ontvangst weinig te maken met de hardware, maar hangt het van de drivers af....
Ja want het signaal wordt natuurlijk niet ge-interpreteerd door de hardware, alleen ontvangen, de software of hardware chip maakt daar een zichtbaar beeld van, en aangezien de drivers de capture en decoding chip besturen zou die optie er zeker op moeten zitten.

• the-body
  • Niet online

the-body

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 14:24 schreef B@RT het volgende:
En kun je met jouw drivers ook die vreemde echt Nederlandse zenderfrequenties zoals 30+ of 27- goed ontvangen? Ik heb ooit geleze dat dat wel moeilijk was....

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 23:38

C0nscious

Mysteryman.

Hmm, f0k, ik zit met hetzelfde probleem eigenlijk.

Ik kan misschien een ati radeon 64 mb ddr vivo importeren uit canada voor rond de ±440 piek. Die gast kent iemand bij Ati daar, employee korting. Ik weet niet eens hoe het dan zit met taxes en btw enzo :(

Zucht :?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Verwijderd

Ik heb een oude ASUS3400 (doet het nog prima) en de TV-in kan ik softwarematig instellen als het om PAL of NTSC gaat en de instelling voor de output verloopt via een jumper.

Maar als je de 7100 all-in-one koopt dus met TV-tuner vrees ik dat je er niets mee kan doen...

• the-body
  • Niet online

the-body

Topicstarter
Op zaterdag 27 januari 2001 09:43 schreef rht het volgende:
Ik heb een oude ASUS3400 (doet het nog prima) en de TV-in kan ik softwarematig instellen als het om PAL of NTSC gaat en de instelling voor de output verloopt via een jumper.

Maar als je de 7100 all-in-one koopt dus met TV-tuner vrees ik dat je er niets mee kan doen...
En waarom vrees je dat???

Verwijderd

omdat de tuner die erop zit zeker alleen NTSC is...., de rest zou moeten kunnen werken
Pagina: 1