In de windows-map op de laptop is de system32 map (met autoexec e.d., de dll bestanden) op de een of andere manier verbasterd tot simpelweg 'system'
nu krijg ik dus de welbekende foutmelding bij het opstarten van 16-bits-bestanden/programma's. Alleen.... alle bekende oplossingen, zoals bijv het kopieëren van autoexec vanuit repair naar system en dan op alleen lezen zetten, werken niet, aangezien de programma's blijven zoeken naar de 'system32' map, welke dus niet bestaat (ook niet verborgen)
Veranderen van 'system' naar 'system32' werkt niet, de map is in gebruik (duh..)
Dus hoe kan ik er nu voor zorgen dat deze 16bits progjes toch willen draaien?
Edit; Het gaat om Windows XPpro met SP2
nu krijg ik dus de welbekende foutmelding bij het opstarten van 16-bits-bestanden/programma's. Alleen.... alle bekende oplossingen, zoals bijv het kopieëren van autoexec vanuit repair naar system en dan op alleen lezen zetten, werken niet, aangezien de programma's blijven zoeken naar de 'system32' map, welke dus niet bestaat (ook niet verborgen)
Veranderen van 'system' naar 'system32' werkt niet, de map is in gebruik (duh..)
Dus hoe kan ik er nu voor zorgen dat deze 16bits progjes toch willen draaien?
Edit; Het gaat om Windows XPpro met SP2
[ Voor 9% gewijzigd door Isaja op 27-04-2006 19:28 ]