Toon posts:

[MSN] Na verloren cryptnet.dll; nu veel vage problemen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na mijn installatie van MSN messenger kreeg ik een foutmelding toen ik msn op probeerde te starten:
Hij kon het bestand cryptnet.dll niet vinden. Dus ik gewoon via google.nl dit bestand gedownload en jawel, msn starte toen gewoon weer op. Echter, msn gedraagt zich nu erg vreemd: Wanneer ik msn wegklik en deze zich minimaliseerd als icoontje rechts in mijn taakbalk en hier weer op dubbelklik op msn op de voorgrond te krijgen krijg ik een melding dat mijn pc een bestand wil downloaden:

Naam: ...tAd?PG=IMSNTD?SC=HF?ID=00060000841177a0
Type: onbekend bestandstype, 570 bytes
Van: rad.msn.com

Ik kan vervolgens kiezen voor annuleren of opslaan. Bij beide blijf ik de melding krijgen en gaat deze niet weg. Als ik het bestand probeer te downloaden zegt hij dat het volgende bestand niet kan worden gedownload. enz enz. (standaardmelding wanneer een bestand niet wordt gevonden om te downloaden).

Ik heb het bestand Cryptnet.dll verwijderd omdat ik dacht dat het mss zit in het feit dat ik dit bestand zomaar van Google heb geplukt. Echter, telkens als ik het bestand verwijderd heb maakt mijn systeem het bestand opnieuw aan bij het opstarten van msn!

Wat is er toch allemaal aan de hand........?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:10

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Heb je het zaakje al opnieuw geïnstalleerd? Over welke versie van MSN en Windows hebben we het? Wanneer deed het probleem zich voor het eerst voor? Wat voor veranderingen in je systeem gingen daarbij vooraf aan de fout? Je tikt veel maar je zègt verbazend weinig. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Weuni, maar waarom gooi je MSN er niet af, en download je gewoon de nieuwe installer vanaf: http://messenger.msn.com en dan ben je ook van dit probleem af denk ik.

Edit: Damn you mod!! :P

[ Voor 18% gewijzigd door Yellowneck op 27-04-2006 18:52 ]

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Topicstarter
YellowNeck schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:51:
Weuni, maar waarom gooi je MSN er niet af, en download je gewoon de nieuwe installer vanaf: http://messenger.msn.com en dan ben je ook van dit probleem af denk ik.

Edit: Damn you mod!! :P
helpt helaas niet

Verwijderd

Topicstarter
-NMe- schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:51:
Heb je het zaakje al opnieuw geïnstalleerd? Over welke versie van MSN en Windows hebben we het? Wanneer deed het probleem zich voor het eerst voor? Wat voor veranderingen in je systeem gingen daarbij vooraf aan de fout? Je tikt veel maar je zègt verbazend weinig. ;)
ja
laatste
xp
vanaf de eerste install
geen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Pas liever je laatste post aan in plaats van te dubbelposten. Daarnaast ben je niet bijzonder informatief; welke versie van de betreffende 'cryptnet.dll' heb je nu op je PC staan? Ik pas je topictitel ook even aan

dit is echt té vaag met MSN > [MSN] Na verloren cryptnet.dll; nu veel vage problemen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1