Pc -> TV probleem

Pagina: 1
Acties:

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-02 09:53
Hallo! Ik heb net een kabel gekocht zodat ik via de pc films kan kijken op mijn tv. Nu weet ik wel hoe dat moet omdat ik dat bij mijn ouderlijk huis ook werkend heb. Maar ik woon nu op kamers met een nieuwe pc. Mijn probleem is dat als ik mijn tv als monitor wil instellen ik deze optie niet heb. Mijn videokaart is een Ati X1900XTX.

Om het duidelijk te maken heb ik een plaatje toegevoegd hoe het bij mij staat en hoe het zou moeten zijn. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit oplos?

Alvast bedankt!

Hoe ik het heb:
Afbeeldingslocatie: http://www.losbornos.com/probleem.jpg

Hoe het moet zijn (dus MET de tv optie):
Afbeeldingslocatie: http://www.losbornos.com/probleem2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door bsmpower op 27-04-2006 18:48 ]

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:40
Het bovenste properties scherm heeft als titel "...Radeon X1900 series"
Kan het zijn dat je nu gebruik maakt van de drivers die standaard zijn meegeleverd bij XP? Dan moet je dus gewoon de nieuwste drivers ff downloaden

Verwijderd

Tinuz___ schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:18:
Het bovenste properties scherm heeft als titel "...Radeon X1900 series"
Kan het zijn dat je nu gebruik maakt van de drivers die standaard zijn meegeleverd bij XP? Dan moet je dus gewoon de nieuwste drivers ff downloaden
Met de standaard drivers mis je alle tabbladen met een ATi logo..

Sluit eerst je TV aan en herstart dan je computer...

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-02 23:22

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Waarschijnlijk moet je ergens forceren dat hij je tv herkend.

[ Voor 55% gewijzigd door Janoz op 28-04-2006 16:25 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Ik heb net een kabel gekocht
Het woordje net had je er niet in moeten zetten. Ik heb aan TV-out instellingen ook wel eens een paar uur gewerkt. Er zijn veel mogelijkheden om het voor elkaar te krijgen dus ook veel mogelijkheden om het daardoor niet goed in te stellen. Probeer gewoon eens wat. Soms kun je de ATI software gebruiken, soms de Windows UI.

Verwijderd

Bij mijn nVidia kaart was het gewoon een kwestie van kabeltje er in, 'detect displays' klikken en gaan.... Maar dat is ook niet altijd zo geweest. Vroeger moest ik eerst opstarten met de TV er als enige monitor aan voor hij hem herkende...
Pagina: 1