Toon posts:

Gecrashte MP3 speler (USB)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik zit met een probleem waar ik zelf niet uit kom:
Laatst heb ik nieuwe muziek op mijn mp3 speler gezet en heb de optie "safely remove USB mass storage device" gebruikt om goed af te sluiten.
Nu blijkt er echter iets niet goed te zijn gegaan, want de bestanden en mappen die op de mp3 speler staan zijn voorzien van namen met allerlei rare karakters (zoals die ook te vinden zijn onder symbolen van Word). Bovendien hebben geen van allen een extensie.
Nu het probleem; als ik de bestanden selecteer en weg wil gooien, krijg ik de melding: "cannot delete file: cannot read from the source file or disk". Het lijkt er op alsof ik mijn mp3 speler moet rebooten of iets dergelijks, maar ik heb niet kunnen uitvinden hoe ik dat moet doen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Vincent

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Geef eerst eens wat meer info: welke MP3-speler, wat voor computer, heb je nog garantie, heb je al met de fabrikant gebeld?

We are shaping the future

Verwijderd

heb ooit eens de pc moeten rebooten tijdens het overzetten van data naar de speler, toen wou de speler niet meer opstarten... de oplossing was om de firmware terug erop te installeren met de bijgeleverde cd-rom, heb je die misschien? :)

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-02 12:10

smallboy

N/A

Zolang ie nog door windows herkent wordt, kun je proberen het ding te formatteren.

Verwijderd

Topicstarter
Heb wel een bijgeleverde cdrom, maar daar staat geen firmware op... Is dit een standaard bestand wat te vinden is op internet? Ik heb echt een basic mp3 speler van Victory met USB aansluiting dus en FAT file system.
Formatteren via dos lukt niet omdat ie write protected is... Kan ik dat write protected ongedaan maken?
Bedankt voor jullie reacties,
Vincent

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, blijkbaar is de hold-knop ook de switch om write protection uit te zetten... 8)7
Formatteren is gelukt en loopt weer als een zonnetje! :) Zo moeilijk was het dus niet.
Nogmaals dank voor jullie reacties!
Pagina: 1