Toon posts:

SIDN gegevens wijzigen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi :)

Ik heb een klein simpel vraagje waar ik tot op heden nog niet ben gekomen...

Ik heb een .net domein lopen. Om bepaalde redenen wil ik de gegevens waarop die ge-registreerd staat dingen wijzigen zoals men email en telefoonnummer, omdat ik vermoed dat ik vanaf daar spambots krijg op m'n Prive account. Ik heb eigenlijk nooit een spamfilter te hoeven installeren en dat wil ik ook zo houden. Ben er wel van overtuigd dat mijn email adress openlijk op een domeinnaam zorgt voor de spam :)

Dus.. Mijn vraag is hoe wijzig ik de gegevens van een .net domein ? Ik ben er al naar m'n hosting voor geweest maar die kon mijn vraag ook niet beantwoorden.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Dit zou je in principe bij je registrar moeten regelen. Zo heb ik het voor m'n stage gedaan bij een .nl die via Demon was besteld :)

Dus als je jouw .net via je hosting hebt besteld, moeten zij je verder kunnen helpen...

[ Voor 29% gewijzigd door CodeCaster op 27-04-2006 18:17 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb 'm een mailtje gestuurd erover. Het lijkt me zowiezo duidelijk dat de registar dat doet anders kan jan-alleman elk domeinnaam wel wijzigen ja :P

Thanks.. was eigenlijk een hele simpele zoektocht

• Upsal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08-2024
Het gaat i.i.g. niet via SIDN, dat is de stichting voor .nl domeinen :X. Btw: deze gegevens worden ook wel 'whois' gegevens genoemd ;-).

[ Voor 66% gewijzigd door Upsal op 27-04-2006 18:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat snap ik :) Maar wat codecaster zegt ik heb geen priveleges om een .net domein aan te passen op gegevens, dat is aan m'n registar om dat te wijzigen... zij hebben 'm tenslotte ook toegevoegd :)