Toon posts:

Nero installatie problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er gaat iets mis met het installeren van Nero 7
ik krijg aan het eind van de installatie zo n 50 foutmeldingen die ik moet wegklikken en Nero werkt hierna ook niet naar behoren. Heb al meerdere malen het programma eraf gehaald en opnieuw proberen te installeren maar de fouten blijven komen. Hier een paar voorbeelden van foutmeldingen:

(rood kruis):
Unable to register D:\Program Files\Common Files\Ahead\DSFilter\NDParser.ax

Klasse is niet geregistreerd
ERROR = 340
FACILITY = 4

Deze melding komt zo n 50 keer die ik OK moet klikken. Telkens is het stukje achter DSFilter\ anders bijvoorbeeld: \NeDVD.ax, NeDVSplitter.ax, NeFileSrc.ax, NeFSource.ax, NeNDVid.ax enz enz
Ook de errors verschillen ERROR = 126 en FACILITY = 7

Wat is er aan de hand??

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 09:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Ik heb dit probleem ook. Google biedt geen uitkomst :/ En die site van Nero is ook niet erg behulpzaam..

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-07 20:30

job

Verwijderen, en een andere (oudere) versie van Nero installeren.

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 09:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

job schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:09:
Verwijderen, en een andere (oudere) versie van Nero installeren.
Die heb ik niet. De versie die ik nu heb hoort bij mijn S-ATA Asus brander...Is er geen patch te vinden?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-07 06:16
Op de nero site staat een programma om alles te verwijderen van nero, probeer nog eens hierna te installeren.
Kijk op hun site of er een update is.

Verwijderd

Probeer nero even opnieuw te downloaden, misschien is er iets mis met je installatiebestand.
Ook sluit ik het niet uit dat het komt omdat je het programma op de "D" schijf installeert, misschien gaat er dan het één en ander mis met het registreren van bestanden.

edit: Ik hoor net dat je um vanaf cd installeert, dan blijft alleen het “D” verhaal staan.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 22:17 ]

Pagina: 1