Microsoft Office 2003 agenda & windows firewall

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-07 19:59
Hallo,

Ik heb met Microsoft Office 2003 gedeelde agenda ingeschakeld. Alleen op de ene pc werkt het wel en op de anderen niet :(.. Ik vermoed dat de windows firewal er iets mee te maken heeft...

Hoe kan ik bij de windows firewall opgeven dan de gedeelde agenda is toegestaan? Welke poort moet open of iets dergelijks?

Groeten,

Sjaakmans

Verwijderd

je vermoed dat het aan de firewall ligt..... je hebt de firewall dus al een keer uitgezet en vervolgens geconstateerd dat het toen wel werkte......

• sjaakmans
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:44:
je vermoed dat het aan de firewall ligt..... je hebt de firewall dus al een keer uitgezet en vervolgens geconstateerd dat het toen wel werkte......
Je zegt het helemaal goed :)

Verwijderd

En wat wordt er gelogt door je firewall? staan daar geen poort-nummers in?

• sjaakmans
Nee, het programma office staat er ook niet in..
En dat zou ik graag willen weten hoe ik die open kan zetten

Verwijderd

sjaakmans schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:10:
Nee, het programma office staat er ook niet in..
En dat zou ik graag willen weten hoe ik die open kan zetten
Laat eens een gedeelte van je logbestand zien...

• Marf0rz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
sjaakmans schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:41:
Hallo,

Ik heb met Microsoft Office 2003 gedeelde agenda ingeschakeld. Alleen op de ene pc werkt het wel en op de anderen niet :(.. Ik vermoed dat de windows firewal er iets mee te maken heeft...

Hoe kan ik bij de windows firewall opgeven dan de gedeelde agenda is toegestaan? Welke poort moet open of iets dergelijks?

Groeten,

Sjaakmans
Om maar toch ook nog even terug te komen op je vorige topic die je daarnet hebt gepost. Ik ben geen moderator maar kan je vertellen dat je posts volgens de voorwaarden van GoT nogal schlemiel zijn. Ook laat je ons niet zien dat je er genoeg tijd in hebt gestoken om het zelf op te lossen.

Hierbij probeer ik je dan even op weg te helpen, sjek bijv. de policy FAQ: Policy: Alle regels die op het forum gelden

GoT is geen helpdesk, vertel eens eerst wat meer over wat je zoal al gedaan hebt en de setup van je systeem en dergelijke informatie.

[ Voor 7% gewijzigd door Marf0rz op 27-04-2006 16:35 ]

If you can't beat them, buy them !

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dan gooi ik er ook nog een policy tegenaan: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

@Sjaakmans: je bent al eerder gevraagd eens Policy: Alle regels die op het forum gelden en Algemene gedragsregels (Netiquette) door te lezen. Het eerste wat nogal voor de hand ligt is het vergelijken van de firewall instelling van de pc die het wel doet met de instellingen van de pc die het niet doet. Als je sowieso niet weet hoe je in de windows firewall een toepassing / poort toe kunt laten dan zou je een topic kunnen openen in Windows Clients, maar geef dan wel in je startpost meteen alle relevante informatie.

Hier is iig de lol wel van af: een topic waarbij de informatie uit de topicstarter getrokken moet worden verveelt snel. ;)

offtopic:
en groeten onder de post hoeft echt niet

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.