Toon posts:

statisch ip adres veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik vraag me af of ik via een bepaalde weg het statische ip adres kan wijzigen van een planet internet verbinding. Kan dat niet, dan vraag ik me af of er een mogelijkheid is waarop het lijkt dat ik een ander ip adres heb.

Ik heb namelijk wel gehoord dat mensen met een dynamisch ip adres deze via een omweg statisch kunnen maken via een DNS-account (details weet ik er niet van...)

alvast bedankt,

Erik

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Soms gooien ze de IP's gewoon om, als je bv een release/renew hebt gedaan.
Ik zit hier bij Tiscali al met een paar maanden hetzelfde adres, maar zodra de router een dag heeft uitgestaan is het weer veranderd bijvoorbeeld.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:00

IEF

Why so serious?

Nee, dat kan niet.

Je statische IP is uitgegeven door je provider, en daar kun je niets aan wijzigen.

Je kunt hooguit je provider bellen voor meer informatie.

Verder ruikt dit verdacht veel naar het ontwijken van (forum)bans e.d.

Wat betreft die DNS account, dat is het toewijzen van een statische hostname aan een dynamische IP adres. Heeft met jouw geval dus weinig te maken.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:05
Welkom op GoT Erik :) .
Lees eerst even de FAQ en regels voordat je een standje krijgt van de modjes ;) .

Het is bij mij weten niet mogelijk om een statisch IP die je van je provider hebt gekregen zelf te veranderen.

Als je internet via een proxy dan ziet de site waarop je zit het IP van de proxy en niet jouw IP.
Misschien bedoel je dat?

Je kunt bijv. bij www.dyndns.org een DNS-account aanmaken op je dynamic IP adres. Dit heb ik zelf ook en dat is erg handig.

Maar wat wil je hier allemaal mee?
Vertel even duidelijk waarom je al deze vragen steld, want ik neem aan dat je er iets mee wilt bereiken.

@DarthPlastic
Dan heb jij dus geen statisch IP maar een dynamische :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door My-life op 27-04-2006 15:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
mijn ip adres wordt op dit moment idd ergens geblocked, maar dit is ten onrechte en ik heb dat ook gemeld maar ik moet 48 uur wachten voordat ik weer online kan in dat spel... en daar heeft deze nerd geen zin in (ben echt verslaafd).

Voorzover ik weet is het toch niet illigaal om te proberen een ander ip adres te krijgen.

Via een proxy werkt het niet. Ik ga die www.dyndns.org eens bekijken. THNX

• Lex_brugman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-01 14:59
dyndns verandert je ip adres niet, het maakt alleen een dns record naar jouw ip adres die je met een programmaatje automatisch kan updaten.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:42:
Voorzover ik weet is het toch niet illigaal om te proberen een ander ip adres te krijgen.
Maar het is niet gewenst een IP ban te ontlopen, je hebt deze niet voor niets gekregen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
Rob schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:50:
[...]

Maar het is niet gewenst een IP ban te ontlopen, je hebt deze niet voor niets gekregen.
ohja?? mag je mij dan wel eens wijzen waar dat staat in het wetboekje van ons???? nogmaals ipbans worden opgelegd door programma's en niet door mensen. Ik weet wel dat je denkt dat ik het waarschijnlijk verdient heb maar dat is niet zo.
Als jij een bekeuring krijgt van oom agent voor iets dat je niet gedaan hebt ga je toch ook niet betalen, maar ga je in bezwaar.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Misschien moet je je eerst laten informeren door Planet wat de mogelijkheden zijn en je inlezen via search hier over.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.