Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Ik zou echt niet weten waar ik dit anders zou moeten posten maar er zit echt een behoorlijke kras op het scherm van mijn mp3 speler. hij heeft een keer klem gezeten in mijn broekzak samen met mijn sleutels, en ja... dikke vette kras dus, echt eentje die irriteert..het gaat om een kunststof schermpje, dus geen glas.

Aangezien dit de plek is voor al het draagbare spul en de krassen hier waarschijnlijk vaker voorkomen mik ik mijn topic dus maar hier.
Heeft er iemand hier een suggestie hoe je zoiets weg kan krijgen?
Kan ik het wegpolijsten misschien? En zo ja, kan iemand een linkje geven hoe dat eigenlijk werkt?

Sorry als het compleet offtopic is, maar ik weet niet waar ik het anders moet vragen..Als er beter plaatsten zijn voor dit soort vragen zeg het me dan gerust.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
er was hier een topic over met hoe je krassen van je ipod kon krijgen :

iPod krassen: zo haal je ze weg.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Was er niet van dat spul bedoelt voor telefoonsschermen. Wie weet werkt dat ook op mp3spelers

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Topicstarter
Daar kan ik wel wat mee!
Bedankt!
'k heb nog even een korte vraag dat het topic gesteld, beetje zinloos om door te gaan in deze als er al een topic van is...
Ik moet toch eens beter met die search om leren gaan, want ik was dat topic niet tegen gekomen..