Ik zou echt niet weten waar ik dit anders zou moeten posten maar er zit echt een behoorlijke kras op het scherm van mijn mp3 speler. hij heeft een keer klem gezeten in mijn broekzak samen met mijn sleutels, en ja... dikke vette kras dus, echt eentje die irriteert..het gaat om een kunststof schermpje, dus geen glas.
Aangezien dit de plek is voor al het draagbare spul en de krassen hier waarschijnlijk vaker voorkomen mik ik mijn topic dus maar hier.
Heeft er iemand hier een suggestie hoe je zoiets weg kan krijgen?
Kan ik het wegpolijsten misschien? En zo ja, kan iemand een linkje geven hoe dat eigenlijk werkt?
Sorry als het compleet offtopic is, maar ik weet niet waar ik het anders moet vragen..Als er beter plaatsten zijn voor dit soort vragen zeg het me dan gerust.
Aangezien dit de plek is voor al het draagbare spul en de krassen hier waarschijnlijk vaker voorkomen mik ik mijn topic dus maar hier.
Heeft er iemand hier een suggestie hoe je zoiets weg kan krijgen?
Kan ik het wegpolijsten misschien? En zo ja, kan iemand een linkje geven hoe dat eigenlijk werkt?
Sorry als het compleet offtopic is, maar ik weet niet waar ik het anders moet vragen..Als er beter plaatsten zijn voor dit soort vragen zeg het me dan gerust.