Ik heb wannadoo basic en heb daarachter wingate draaien met 4 gebruikers die napster/icq/msn enz.. gebruiken maar steeds als er bijv. 30 files up/downloaden met napster is tuuut en ligt de verbinding eruit. wat is dit???????
Ja oke maar als nog is er geen progje dat ik op een server kan draaien. En weet iemand een programma om de bandbreedte over netwerk te verdelen (niet al te moeilijk)
Hee, ik heb ook een Casema Basic abo, maar ik mag dromen van 30 files up/down tegelijk.
Gemiddelde snelheid van 10 kbps.
Waar woon jij ergens?
Gemiddelde snelheid van 10 kbps.
Waar woon jij ergens?
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
HAAL JIJ 10?!?!?
daar droom ik van:9~
het hoogste wat ik ooit gehaald heb is 7 ofzo
maar over het algemaan zit ik met zo`n 3,5 k de downen...
`k zit er ook wel aan te denken om over te stappen op ADSL of die com21 service van wanadoo/casema
greetzzz
milka}:O
daar droom ik van:9~
het hoogste wat ik ooit gehaald heb is 7 ofzo
maar over het algemaan zit ik met zo`n 3,5 k de downen...
`k zit er ook wel aan te denken om over te stappen op ADSL of die com21 service van wanadoo/casema
greetzzz
milka}:O
Verwijderd
Ik ben sinds zomer 1999 de gelukkige eigenaar (
) van een Casema aansluiting. Ik heb met die Seriele modem eigenlijk niet zo veel problemen gehad. Altijd wel 3K en overdag 6K, wat voor die boel niet zo slecht is.
Nu sinds december 2000 heb ik die Com21 en tot aan afgelopen dinsdag was het echt niet vooruit te branden. 2K max., overdag of 's-avonds, dat maakte niet uit. Ik wou al bijna gaan bellen of ik aljeblieft die oude modem weer terug kon krijgen. Maar, sinds dinsdag gaat het dus weer ineens beter. Zit nu telkens tussen de 5 en de 8 K
En dat is wat met die Basic via Com21 ook wordt toegezegt dat je moet halen.
Nu heb ik een aanvraag lopen voor een Premium, dat moet tussen de 20 en 30 gaan liggen. Ben benieuwt...
Nu sinds december 2000 heb ik die Com21 en tot aan afgelopen dinsdag was het echt niet vooruit te branden. 2K max., overdag of 's-avonds, dat maakte niet uit. Ik wou al bijna gaan bellen of ik aljeblieft die oude modem weer terug kon krijgen. Maar, sinds dinsdag gaat het dus weer ineens beter. Zit nu telkens tussen de 5 en de 8 K
Nu heb ik een aanvraag lopen voor een Premium, dat moet tussen de 20 en 30 gaan liggen. Ben benieuwt...
Pagina: 1