Sorry om jullie nogmaals te storen, maar ditmaal kom ik er echt niet uit, ben al zo'n 3 uur aan het zoeken naar een oplossing, en ook al anderen om hulp gevraagd maar kom er echt niet uit.
Dit is de code:
De server: Microsoft IIS 5.0
De database: Access 2003
Het probleem is dat deze code altijd als resultaat test weergeeft, wat volgensmij betekent dat hij altijd een resultaat heeft, terwijl dit niet zo is.
Het vreemde is als ik de SQL code in Access uitvoer werkt deze wel; dus als er een resultaat is van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd, geeft hij deze ook weer. Is deze er niet dan geeft Access ook geen resultaten weer.
Iemand die hier een antwoord op zou hebben?
Dit is de code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <%
bestand = Request.ServerVariables("QUERY_STRING")
datum = date()
ip = Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")
tijd = time()
Secs = TimeValue("00:00:30")
Later = TimeValue(time + Secs)
Response.Write TimeValue(time)
Response.Write "<br>"
Response.Write Later
Response.Write "<br>"
%>
<%
stats = "SELECT * FROM INTRANET_Statistieken WHERE Datum=#" & datum & "# AND IP = '"& ip & "' AND Tijd BETWEEN #" & tijd & "# AND #" & Later & "#"
Response.Write stats
Response.Write "<br>"
Set RS2 = Conn.Execute(stats)
If IsNull(RS2("Datum")) = True Then
sql = "INSERT INTO INTRANET_Statistieken ([Bestand], [Datum], [Tijd], [IP]) VALUES ('" & bestand & "', '" & datum & "', '" & tijd & "', '" & ip & "')"
Set RS = Conn.Execute(sql)
Else
Response.Write "test"
End If
%> |
code:
1
2
3
4
5
6
7
| De Tabel: Unicode: Autonummering, Primary Key Bestand: Text Datum: Datum/Tijd Tijd: Datum/Tijd IP: Text |
De server: Microsoft IIS 5.0
De database: Access 2003
Het probleem is dat deze code altijd als resultaat test weergeeft, wat volgensmij betekent dat hij altijd een resultaat heeft, terwijl dit niet zo is.
Het vreemde is als ik de SQL code in Access uitvoer werkt deze wel; dus als er een resultaat is van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd, geeft hij deze ook weer. Is deze er niet dan geeft Access ook geen resultaten weer.
Iemand die hier een antwoord op zou hebben?