Hallo allemaal,
Ik heb een vraag, hoe kan ik bijv. blabla.exe op laten starten als window server 2003 opstart?
Ik heb een vraag, hoe kan ik bijv. blabla.exe op laten starten als window server 2003 opstart?
[ Voor 17% gewijzigd door mutsje op 27-04-2006 14:34 ]
Toch toon je érg weinig eigen inzet (een topicstart van 2 regels) en heeft mutsje een punt. Dat je gegoogled hebt kunnen wij niet ruiken. Tevens geef je niet aan wat je gevonden hebt en wat er niet mee lukte of werkte. Zo kunnen wij nog wel 20 oplossingen geven die je misschien al geprobeerd hebt. Dat schiet ook niet op.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:39:
Dit is neem ik aan een forum, waar er om hulp gevraagd kan worden?
Ik heb uiteraard eerst op google gezocht aangezien op een antwoord hier wachten meer tijd in beslag neemt. Ik ben gewoon benieuwd naar de meningen hierover van de leden van dit forum, vaak resulteerd dit een een nog simpelere en snellere oplossing.
Ik ben geen server 2003 freak, dus mijn kennis is klein. En aangezien alle oplossingen die ik op google heb gevonden geschreven lijken te zijn voor die hard w2k3 gebruikers, is dit erg lastig voor mij om op te volgen.
[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 27-04-2006 14:48 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq