Rar bestand ontbreekt en staat niet bij quickpar.

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Ik heb dus een aantal rars gedownload die ik wilde uitpakken. Nou gaf winrar dus aan dat het derde bestand ontbrak. Dus ik draai quickpar, maar die geeft aan dat er niks te repareren valt. Het derde bestand wordt er gewoon niet weergegeven. Waar moet ik iets veranderen zodat winrar gewoon met het 4e rar bestand verder gaat?

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 12:43

Croga

The Unreasonable Man

Heb je überhaupt par bestanden erbij voor quickpar? Zonder bijbehorende par bestanden gaat quickpar zowieso niets kunnen doen natuurlijk.

• ajampaniki
Croga schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:53:
Heb je überhaupt par bestanden erbij voor quickpar? Zonder bijbehorende par bestanden gaat quickpar zowieso niets kunnen doen natuurlijk.
Uiteraard. Maar zoals ik zei geeft quickpar aan dat dat 3e rar bestand er gewoon niet bij hoort. gaat gewoon van 2 naar 4 :P Ik kan dus niet gewoon het 3e bestand door quickpar laten repareren, want quickpar zegt dat het zo hoort.

[ Voor 15% gewijzigd door ajampaniki op 27-04-2006 14:00 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-07 07:20

mace

Sapere Aude

de uploader is gewoon 1 rarretje vergeten :)

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Inderdaad, gewoon even wachten op een repost, dan komt alles goed :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• joggie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2025

joggie

Wie niet gek is, is saai

Wanneer je de .par bestanden gelijk gedownload hebt met je rar bestandjes, dan zou quickpar altijd weer moeten geven dat het bestand mist...

tenzij degene van wie je het download de quickpar bestanden heeft aangemaakt en toen zelf vergeten is om dat derde bestandje erbij te zetten...?

Joggie ;)

• ajampaniki
Jammergenoeg is het nu al een keer gerepost, en gewoon lekker weer zonder het 3e bestandje. Achja jammer dan. Bedankt voor de reacties iig.

• Gonadan

Gonadan

ajampaniki schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:14:
Jammergenoeg is het nu al een keer gerepost, en gewoon lekker weer zonder het 3e bestandje. Achja jammer dan. Bedankt voor de reacties iig.
Neem dan contact op met de poster, misschien kan hij je er meer over vertellen.

Trouwens, als winrar vraagt om het volgende volume, kan je dan niet deel 4 selecteren?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ajampaniki
Gonadan schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:19:
[...]

Neem dan contact op met de poster, misschien kan hij je er meer over vertellen.

Trouwens, als winrar vraagt om het volgende volume, kan je dan niet deel 4 selecteren?
Nee vraagt specifiek om rar03. Kan ik niet de par bestanden aanpassen zodat quickpar weet dat er nog een 3e bestand bij moet?

• joggie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2025

joggie

Wie niet gek is, is saai

ajampaniki schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:24:
Nee vraagt specifiek om rar03. Kan ik niet de par bestanden aanpassen zodat quickpar weet dat er nog een 3e bestand bij moet?
Wanneer de poster op een juiste manier de par bestanden aangemaakt heeft, is dit niet nodig!

Heeft hij (of zij natuurlijk) niet ook nieuwe par bestanden ge-post?

Joggie ;)

• ajampaniki
joggie schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:26:
[...]

Wanneer de poster op een juiste manier de par bestanden aangemaakt heeft, is dit niet nodig!

Heeft hij (of zij natuurlijk) niet ook nieuwe par bestanden ge-post?
Nopes, gewoon precies dezelfde bestanden als de eerste keer. Ook bij de nzb ontbreekt het 3e bestand. Enige oplossing zou dus zijn om het par bestand te wijzigen die aangeeft welke bestanden er moeten zijn.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-07 07:20

mace

Sapere Aude

ajampaniki schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:28:
[...]

Nopes, gewoon precies dezelfde bestanden als de eerste keer. Ook bij de nzb ontbreekt het 3e bestand. Enige oplossing zou dus zijn om het par bestand te wijzigen die aangeeft welke bestanden er moeten zijn.
De par bestanden zijn gemaakt zonder het 3e rar bestand, daarom zul je nooit de data kunnen achterhalen, ook al pas je het par bestand aan. De par bestanden hebben simpelweg de data niet om het te repareren. Als de par files gemaakt zouden zijn met het 3e rar bestand er bij zou quickpar aangeven dat het mist.

• Gonadan

Gonadan

ajampaniki schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:28:
[...]

Dat kan geen toeval zijn.
Als je lid bent van FTD o.i.d. zou ik het daar maar eens vragen.
Anders kan je misschien het email adres van de poster achterhalen.

Maar als zowel de nzb als de par's aangeven dat er geen deel 3 is dan lijkt het mij dat hij er ook gewoon echt niet is.
Misschien moet je het laatste rarretje renamen ofzo.
Verder kunnen wij je ook niet echt helpen denk ik :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ajampaniki
Nah bedatnk iig, ik zal gewoon moeten wachten tot iemand het een keer goed post. Maar wel vaag dat ze het gewoon reposten terwijl er een dikke fout in zit.
Pagina: 1