Ik heb een excel sheet met een uitklap menutje wanneer ik hier een optie aanvink word deze alleen zichtbaar. en de rest is dan dus niet zichtbaar
-->
Dit werkt allemaal perfect, maar wanneer ik in het uitschuif vakje een ander optie aanvink bijv. uitwending dan word dit niet automatisch geupdate. Dus wat ik nu nodig heb.
Als ik iets in mijn uitschijf menu verander dat daarna de excel map gelijk word geupdate
in acces doe je door deze code te gebruiken maar die werkt in excel niet...
iemand een oplossing hoe ik me excel map update na een wijziging
?
-->
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Range("B3") = "Uitwendig" Then Rows("10:19").Hidden = False Else Rows("10:19").Hidden = True
If Range("B3") = "Inwendig" Then Rows("20:29").Hidden = False Else Rows("20:29").Hidden = True
If Range("B3") = "Boren" Then Rows("30:39").Hidden = False Else Rows("30:39").Hidden = True
If Range("B3") = "Schroefdraad" Then Rows("40:49").Hidden = False Else Rows("40:49").Hidden = True
If Range("B3") = "Steken" Then Rows("50:59").Hidden = False Else Rows("50:59").Hidden = True
If Range("B3") = "" Then Rows("10:100").Hidden = False |
Dit werkt allemaal perfect, maar wanneer ik in het uitschuif vakje een ander optie aanvink bijv. uitwending dan word dit niet automatisch geupdate. Dus wat ik nu nodig heb.
Als ik iets in mijn uitschijf menu verander dat daarna de excel map gelijk word geupdate
in acces doe je door deze code te gebruiken maar die werkt in excel niet...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11