Voeding is 24 pins en moederbord 20 pins...snik :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Trekkerkearl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08-2025

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
Beste Tweakers _/-\o_ _/-\o_ ,

even een leuk probleem waar ik zelf geen raad meer mee weet, het is heel simpel.

mijn voeding heeft en 24 pins pc-1 aansluting voor het moederbord, mijn moederbord heeft er echter maar een 20 pin socket :'(

Ik heb al geprobeerd om de stekker er gewoon met de overtollige 4 buiten te laten vallen maar dat werkt niet.
ook heb ik al 20 -> 24 pins converters gezien, maar die werken juist verkeerd om, ik moet 24 -> 20 hebbe, weet iemand een oplossing of een winkel waar ze zulke converters verkopen ??

Mijn moederbord is een 875P Neo-FISR (PCB 2.0) met 1 GB DDR 400 geheugen en een P4 3,2, 16KB LV1, 256KB LV2 Processor. 8) _/-\o_ en een MSI Geforce 6600 256MB AGP Video kaart.

mijn voeding is een coolermaster eXtreme Power 430W :Y)

weet iemand een oplossing want op het moment zit er een goedkope voeding in die haast een boeing kan evenaren kwa geluidsproductie... :X 8)7 :'( }) :(

Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:14

Hoogie2004

Whohooooo

My iRacing profile | Strava

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:50

Maasluip

Kabbelend watertje

Een simpele zoekopdracht op Google levert genoeg resultaat. Bijvoorbeeld hier, beide varianten verkrijgbaar.

Signatures zijn voor boomers.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Je kan ook gewoon de 4 buitenste pinnen (wel aan 1 kant) gewoon er buiten laten, als dat past. Zo heb ik een tijdje gedraaid totdat ik mijn nieuwe onderdelen binnenkreeg :). Werkt hetzelfde als de converter, maar kost gewoon minder :P. Moet het wel passen, het kan zijn dat er geen ruimte is (standaard moet je aan de bovenkant de ruimte openlaten, maar pin me er niet op vast. Er is als het goed is maar 1 manier waarop ie past).

• Trekkerkearl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08-2025

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
ok, dank jullie wel, maar ik had ook al gezocht, had alleen die van sweex gevonden en daar zat ik niet op te wachten, ik koop geen dure voeding om er vervolgens een sweex onding aan te hangen 8)7

maar ik heb er inmiddels een bestelt via de website graficall, dat zag er wel leuk uit !!

Mijn dank, die site had niet kunnen vinden...

Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je al had gezocht had je gezien dat er letterlijk tientallen topics op GoT alleen al hierover geweest zijn ... |:(

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.