[Outlook 2003] Synchronisatie contacts 2 personen + PDA

Pagina: 1
Acties:
  • 621 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06 16:30
Hoi,

vraagje over Outlook 2003.
Even de situatie schetsen:
op het bedrijfje waar ik werk staan alle klanten/leveranciers,... van het bedrijf (een kleine 900) in de Outlook contactpersonen van de baas. Die deelt zijn contactpersonen zodat alle werknemers daar aan kunnen.

Zelf heb ik mijn eigen Contactpersonen in Outlook, die ik synchroniseer met mijn PDA/GSM (Windows mobile 5.0). Ik heb eigenlijk alle contacts van de baas gekopieerd naar mijn contacts. Bovendien heb ik enkele van mijn privé contacten in mijn GSM gezet, die verschijnen dus ook in mijn eigen Outlook Contacts.
Probleem is dat de gedeelde contacts van de baas regelmatig geupdate worden door de verschillende mensen van het bedrijf. Ik weet dus niet wie welke contacts wanneer heeft geupdate.
De enige manier die ik tot nu toe heb toegepast om mijn contacts uptodate te houden was: handmatig kopiëren wanneer ik merkte dat er ergens verschil was. Dit is echter totaal inefficiënt en tijdrovend.

De eigenlijke vraag:
Ik vraag me dus af of het mogelijk is om mijn contacts in outlook automatisch te laten updaten met gewijzigde info uit de gedeelde contacts van de baas.

Ik veronderstel dat het niet mogelijk is om ook omgekeerd te werken (gegevens die ik aanpas op mijn PDA laten synchroniseren naar mijn contacts en dit dan ook updaten naar de gedeelde contacts van de baas), ZONDER dat mijn "privé-contactpersonen" ook naar de baas zijn contacts worden gekopieerd?

Ik zou het echt heel erg appreciëren als iemand me kon helpen hiermee, het zou me echt vooruit helpen.

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 12:15
Kan je die algemene contacts niet in een public folder zetten in Exchange?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 18:53

JohnD

Bernd

edit:
laat maar

[ Voor 144% gewijzigd door JohnD op 27-04-2006 13:47 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• FirecrackerBE
Heeft er niemand een idee? :(

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• djluc
Lees mijn post eens en geef daar eens antwoord op? Eventueel in combinatie met distributielijsten. Daar is hier een howto over beschikbaar in de FAQ.

• FirecrackerBE
Sorry, maar ik begrijp niet goed wat je bedoelt, dus al zeker niet waar je naartoe wilt. Ik ben eens in de faq gaan kijken, maar daar vind ik niets terug over distributielijsten?

• djluc
Ze staan in het andere forum zie ik: servers. O.a. deze: [rml][ Exch2003]Howto: aanmaken users, mailbox en DL's[/rml]

• FirecrackerBE
Aan die contactpersonen wordt niet geraakt, maw, die blijven bij één persoon staan (de baas), die ze dan deelt.Aan die contactpersonen wordt niet geraakt, maw, die blijven bij één persoon staan (de baas), die ze dan deelt.

Pagina: 1