Op mijn werk hebben sommige mensen af en toe het volgende probleem. Men is lekker aan het knippen en plakken in excel en dan plotseling komt er de melding: "can't empty clipboard". Overal gezocht op het internet, maar niet iets wat bij ons van toepassing is. Ook niet dat een ander programma het clipboard vasthoud.
Waarschijnlijk zit er gewoon niets anders op dan dat het gewoon aan mickeyMicrosoft ligt. Maar hopelijk heeft iemand nog een idee.
Waar ik wel achter ben gekomen is dat door de clipboard options zo in te stellen dat hij niet meer in de taskbar verschijnt, de errors stukken minder zijn. Dit kan uiteraard ook gevoelsmatig zijn.
Dank voor de hulp in ieder geval!
edit: het gaat hier om office xp
ongelovelijk dat er nog mensen bestaan die denken dat microsoftverbasteringen leuk zijn
. IIg worden ze hier geapprecieerd noch getolereerd
Waarschijnlijk zit er gewoon niets anders op dan dat het gewoon aan mickeyMicrosoft ligt. Maar hopelijk heeft iemand nog een idee.
Waar ik wel achter ben gekomen is dat door de clipboard options zo in te stellen dat hij niet meer in de taskbar verschijnt, de errors stukken minder zijn. Dit kan uiteraard ook gevoelsmatig zijn.
Dank voor de hulp in ieder geval!
edit: het gaat hier om office xp
ongelovelijk dat er nog mensen bestaan die denken dat microsoftverbasteringen leuk zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Lustucru op 27-04-2006 16:50 ]