Ik heb bovenstaande lens tweedehands gekocht (lens is in perfecte staat) maar nu zit ikmet het probleem dat de lens vaak niet goed kan scherp stellen 1/3 foto's heeft hier last mee. Heeft iemand ervaring met het laten afregelen van de lens op je camera? Waar laat je dit best doen?
ETB oftwel etbass is de reperateur voor Canon in Nederland: ETB. Zij zullen je kunnen helpen
Als je echt back/front focus hebt zal je dat zien. Maar weet je zeker dat je bijv. op 400mm geen bewegings onscherpte hebt? Laat eerst eens wat foto's zien zodat we zeker weten dat het de lens is die problemen geeft. En niet het gebruik ervan.
Als je echt back/front focus hebt zal je dat zien. Maar weet je zeker dat je bijv. op 400mm geen bewegings onscherpte hebt? Laat eerst eens wat foto's zien zodat we zeker weten dat het de lens is die problemen geeft. En niet het gebruik ervan.
[ Voor 35% gewijzigd door 0fbe op 27-04-2006 10:31 ]

De foto stelt niet veel voor maar ik snap gewoon niet waarom zoiets onzuiver is (op statief getrokken)
mijn focus stond op het midden (op die paal van die brug dus)
Dit ziet eruit als bewegings-onscherpte, maar dan snap ik dat statief niet helemaal..
tjah, als je een grote / zware lens hebt, en alleen je body staat op het statief, dan denk ik niet dat je camera altijd een 100% stil staat.. je drukt ook nog op het knopje enzo.. kan dus toch best bewegingsonscherpte zijn?
sig
Stond je IS soms aan?
Op statief moet je IS uitschakelen. (staat in de handleiding bij je lens)
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Verwijderd
dit is trouwens niet bij alle IS lenzen zoMarc H schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:19:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 18:20 ]
Dat zou idd wel een goed verklaring kunnen zijn IS stond aan --- ik heb er namelijk geen handleiding bij gekregen. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een handleiding ... weet soms iemand of die online te vinden zijn?
Kom, zelf even Googlen.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:56:
Dat zou idd wel een goed verklaring kunnen zijn IS stond aan --- ik heb er namelijk geen handleiding bij gekregen. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een handleiding ... weet soms iemand of die online te vinden zijn?
Klik, laatste hit.
Alors.
Pagina: 1