{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Verwijderd
Is het niet zo dat als je die Client niet goed (of eigenlijk: wél goed) opvoed, hij alle netwerktoegang uitschakeld als je op het werkstation inlogt ipv op NetWare? Zo heet dat spul van Novell waar ze servers mee aansturen trouwens. Dus je zou eens kijken of je na het opstarten van Microsoft op de laptop überhaupt wel toegang hebt tot netwerk resources, zo niet ff inloggen op de normale manier (kabeltje + netware client) en je client opvoeden. Er staat me trouwens bij dat je dat normaliter vanuit de NDS netjes doet met een policy op de container waar die laptop in zit maar goed, op je client gaan kijken is een goeie start.
Overigens, Wireless verbinden doe je normaliter NA aanmelding in het OS (althans, bij Windows...) dus als je moet verbinden met die server om aan te melden dan heb je een probleem als je wireless wilt werken. Je moet de IntelPROSet software eens "goed" installeren, dat betekent mét de optie om pre-logon connecties op te zetten, en je daar even meester in maken, zodat je wifi verbinding tot stand kan komen voor je inlogt. Dan kun je wel gewoon via wifi werken en inloggen en kun je je kabels doorknippen. (Bij wijze van spreken.)
Ik dacht dat ProSet normaal gezien zonder die in mijn ogen nogal vitale optie geinstalleerd wordt als je "default" installatie kiest
Overigens, Wireless verbinden doe je normaliter NA aanmelding in het OS (althans, bij Windows...) dus als je moet verbinden met die server om aan te melden dan heb je een probleem als je wireless wilt werken. Je moet de IntelPROSet software eens "goed" installeren, dat betekent mét de optie om pre-logon connecties op te zetten, en je daar even meester in maken, zodat je wifi verbinding tot stand kan komen voor je inlogt. Dan kun je wel gewoon via wifi werken en inloggen en kun je je kabels doorknippen. (Bij wijze van spreken.)
Ik dacht dat ProSet normaal gezien zonder die in mijn ogen nogal vitale optie geinstalleerd wordt als je "default" installatie kiest
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 09:59 . Reden: splln s mlk ]