@mods: [SBS 2003] ipv [SMS 2003] in de titel graag. kan iemand dit aanpassen?
Automatisch gestarte services die niet worden uitgevoerd
op zich geen problemen mee, maar kan het kwaad?
de nvidia driver services, waar heb je die voor nodig? en kun je er dus zonder? de driver doet het wel goed lijkt me wehebben gewoon beeld. het is ook een server dus grafisch worden er ook geen bijzondere eisen gesteld.
de sqlagentsbs monitoring lijkt me iets meer verontrustend, maar ik zou niet weten wat het effect is van dt het nu niet autimatisch draait.
ik heb eens gezien, dat het wel draaide, nadat we de exchangeserver mailstores hadden gedefragmenteerd, (wat toen 1 gb ruimtewinst opleverde) online defragmentatie ervan ( die dagelijes snachts gebeurt) haalt die ruimte er niet uit..
kan iemand er iets over zeggen?
Automatisch gestarte services die niet worden uitgevoerd
dit staat er bijna altijd in ons logboek vanonze server.Servicenaam:
NVIDIA Display Driver Service
SQLAgent$SBSMONITORING
Totaal aantal automatisch gestarte services die niet worden uitgevoerd: 2
Onder normale omstandigheden worden deze services uitgevoerd. Als u meer details wilt weergeven, wordt het aanbevolen dat u fouten voor deze service in het gebeurtenissenlogboek controleert.
op zich geen problemen mee, maar kan het kwaad?
de nvidia driver services, waar heb je die voor nodig? en kun je er dus zonder? de driver doet het wel goed lijkt me wehebben gewoon beeld. het is ook een server dus grafisch worden er ook geen bijzondere eisen gesteld.
de sqlagentsbs monitoring lijkt me iets meer verontrustend, maar ik zou niet weten wat het effect is van dt het nu niet autimatisch draait.
ik heb eens gezien, dat het wel draaide, nadat we de exchangeserver mailstores hadden gedefragmenteerd, (wat toen 1 gb ruimtewinst opleverde) online defragmentatie ervan ( die dagelijes snachts gebeurt) haalt die ruimte er niet uit..
kan iemand er iets over zeggen?
[ Voor 4% gewijzigd door engelbertus op 27-04-2006 08:28 ]