Ik heb een Vood Integrated Acces device 422
Ik wou hier laatst een pocket accespoint van Asus aanhangen om op 2 pc's te kunnen internetten.
Ik dacht ik kijk in welke iprange de dhcpserver de adressen uitdeelde, en zag
Pc ip 83.180.37.34
Gateway 83.180.68.254
subnet 255.255.224.0
Nadat ik de accespoint op dhcp zette maar hij geen ip ontving van de vood, dacht ik aan een vast ip
Ik gaf de accesspoint dezelfde instellingen als de pc en koppelde de AP aan de modem.
Ik kon natuurlijk wel gewoon met het draadloze netwerk connecten, maar ook weer met een vast ip.
De wlan kaart van de pc kreeg geen ip van de AP.
Nu was mijn vraag, zit er uberhaupt wel een dhcp server in die vood.
Of is die uitgeschakeld standaard?
En hoe kan ik de vood configureren, ik heb namelijk het vreemde adres 83.180.68.254 meerdere malen ingevoerd in de browser maar kreeg geen contact.
Ik wou hier laatst een pocket accespoint van Asus aanhangen om op 2 pc's te kunnen internetten.
Ik dacht ik kijk in welke iprange de dhcpserver de adressen uitdeelde, en zag
Pc ip 83.180.37.34
Gateway 83.180.68.254
subnet 255.255.224.0
Nadat ik de accespoint op dhcp zette maar hij geen ip ontving van de vood, dacht ik aan een vast ip
Ik gaf de accesspoint dezelfde instellingen als de pc en koppelde de AP aan de modem.
Ik kon natuurlijk wel gewoon met het draadloze netwerk connecten, maar ook weer met een vast ip.
De wlan kaart van de pc kreeg geen ip van de AP.
Nu was mijn vraag, zit er uberhaupt wel een dhcp server in die vood.
Of is die uitgeschakeld standaard?
En hoe kan ik de vood configureren, ik heb namelijk het vreemde adres 83.180.68.254 meerdere malen ingevoerd in de browser maar kreeg geen contact.