lage resolutie bij horizontale uitbreiding op 2 monitoren

Pagina: 1
Acties:

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
-AL OPGELOST-
Hey, ik heb een 6800gt en 2 schermen, mn primaire een philips 201b4 21inch crt, en mn secundaire is een neovo f-15 tft. Ik heb het voor elkaar gekregen om mn bureaublad uit te breiden op mn tft, maar windows neemt 1 resolutie voor allebeide schermen. Ipv dat allebeide schermen op n resolutie van 1280 bij 960 gaan werken, zoals ik wil, wordt de resolutie uitgestrekt over de 2 schermen, dus als ik deze reso instel krijg ik een geweeldig uitgerekt beeld over de beide schermen.

Ik kan wel een resolutie instellen van bijvoorbeeld 2048 bij 678, maar hoger staat er niet bij. Maar op mn 21inch is dat een veels te lage reso om mee te werken.
Hoe kan ik het zo krijgen dat ie op elke monitor 1280 bij 960 weergeeft, of 1 resolutie van 2560 bij 960? Ik zou em misschien kunnen forceren met de advanced timings, maarja ik weet niet of dat risico met zich meebrengt, plus dat er nog allemaal andere waardes bij staan waarvan ik geen weet heb.

Ohww shit het topic kan al weer weg, want het is me zojuist net gelukt om een nieuwe resolutie toe te voegen, via een ander paneel dan geavanceerd, onder aangepaste resoluties in het geforce 6800gt panel staat ook een knop toevoegen, en daar kon ik zonder ingewikkelde dingen in te vullen een nieuwe reso toevoegen en die werkt nu:D

[ Voor 17% gewijzigd door blacknoise op 27-04-2006 00:52 ]