Razer Armadillo

Pagina: 1
Acties:

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
link naar Razer site

Volgens de site:
The Razer Armadillo™ is an efficient and simple cable management system that prevents unwanted mouse movements caused by long wires. With its heavy-duty construction, the Razer Armadillo™ secures the excess cable and increases stability and accuracy during fast paced gaming. A simple solution to a problem that gamers often face.
Iemand dit ding op de markt gezien, of heeft iemand hem al? Heb hem op de CeBIT gezien, daarna gegoogled maar letterlijk geen hits. Een search nu levert wel resultaten op. Prijs op razer site is $19,99, maar de pricewatch levert geen resultaten. Ik ben hier wel benieuwd naar, als eigenaar van de Copperhead. Nu rust de kabel van me muis onder m'n ipod docking station, maar ik zou dit ding wel willen hebben, ook al denk ik niet dat het veel invloed zal hebben op mijn kills in BF2.

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09-2025
Hmmm, wel handig zown armadillo, aangenomen dat de kabel van mn Diamondback steeds terug getrokken word door zwaartekracht..

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Verwijderd

Ik heb mijn muiskabel 2 slagen om de kabel van me monitor geslagen zodat de kabel niet trekt door de zwaartekracht.
Van het stuk wat vast zit naar mijn muismat heb ik ongeveer 40cm draad waarvan 10cm speling van is voor bewegingen, werkt perfect want ik beweeg mijn diamondback nooit meer dan 5cm heen en weer en ik merk niks meer van de kabel.

Eigenlijk hetzelfde als wat dit apparaat doet alleen dan $19,99 goedkoper.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 00:48 ]