Tool gezocht om multimedia-enquête te maken

Pagina: 1
Acties:

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik zoek een tool om een multimedia-enquête te maken. De bedoeling is dat er een cd gemaakt wordt, met daarop filmpjes van bijvoorbeeld het avi-formaat. Die filmpjes worden één voor één afgespeeld. Na ieder filmpje wordt naar aanleiding daarvan een meerkeuzevraag gesteld. Als alle filmpjes zijn bekeken, en alle vragen beantwoord, wordt een conclusie gepresenteerd afhankelijk van de gekozen antwoorden.

Bij voorkeur hoeft de gebruiker niets te installeren, gewoon de cd in de speler en het programma start op zonder dat er iets geïnstalleerd wordt.

Mijn vraag is nu waar ik zoiets mee zou kunnen maken.

Ik heb ervaring met Visual Basic (vooral versie 6), maar daar gaat het niet mee lukken omdat je dan toch een setup zou moeten draaien. Misschien zou het kunnen met html-pagina's en wat javascript, maar van javascript weet ik veel te weinig. Zijn er misschien (als het even kan freeware) programma's waar iets dergelijks mee te maken is?

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Je kan ook flash gebruiken hiervoor maar dan moet je dat ook weer gaan leren..

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 12:15
Powerpoint i.c.m. zo'n powerpoint viewer? Volgens mij kan je een Powerpoint presentatie zelfs opslaan als een exe bestandje.

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Kan je met Powerpoint ook enquete-vragen stellen en aan de hand daarvan een conclusie opstellen (dus de antwoorden evalueren)?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het beste zou je dit met director kunnen doen, daarbij kun je heel gemakkelijk een autorun maken en een applicatie bouwen precies zoals jij wilt.