Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

-BELLEN MET BAS- kleine lettertjes/betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 01:07
Al meerdere malen ben ik via advertenties gewezen op -BELLEN MET BAS-.
Bas is…
Bas is een nieuwe manier van communiceren en adverteren. Helemaal gebaseerd op het principe ‘voor wat, hoort wat’. Iedereen die sms’jes van BAS en BAS-adverteerders ontvangt, krijgt er een meteen een SMS(of en bel)-tegoed voor terug. Met BAS krijgt de abonnee nieuws over producten, diensten en acties die hem of haar boeien. En als adverteerder communiceert u direct met een relevante doelgroep. BAS biedt heldere, scherpe filters en dus een loepzuiver bereik.

Omdat ik niet vies ben van het ontvangen van gericht nieuws (oftewel reclame's) ben ik wel geïnteresseerd. Omdat er echter wordt betaald voor ontvangen berichten ben ik wel op mijn hoede. Bij dergelijke acties heb ik het idee dat er echter een vervelend addertje (:r) onder gras moet zitten.

Op de website wordt vermeld je max 20 berichten per maand ontvangt, en dat je bij 100 berichten een volle prepaid kaart of cash krijgt. Nu had ik het idee dat een prepaid kaart een € of 10 zal zijn. dus €0.10 per bericht. Het systeem lijkt echter te werken met credits, en op het forum wordt vermeld dat een credit €0.07 is. Omdat slechts wordt uitbetaald bij minimaal €5 zal dat pas na 4 maanden zijn.

Even aanmelden is natuurlijk simpel, maar in de kleine lettertjes kwam ik dit tegen:
  • ”BMB” Bellen met Bas B.V. gevestigd te [ ] en ingeschreven in het [ ]; :?
  • Alle op de internetsite genoemde termijnen voor nakoming door BMB zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.
  • 14.1 Deelnemer doet voor zover dit wettelijk mogelijk is afstand van hun recht deze Overeenkomst voor zoveel mogelijk te vernietigen dan wel te ontbinden.
Stel dat ik mij nu aanmeld en constateer alleen bagger te ontvangen, hoe makkelijk zal het zijn weer af te melden? Die laatste zinnetjes zijn toch wel een beetje vreemd. En wat zijn de overige valkuilen? Iemand al ervaringen?

Ps. Dit is geen spam :r O-) maar een vraag naar objectieve beoordeling. :Z

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 13:23
Ik ben ook daarnet via advertenties op die website terechtgekomen, en ik moet zeggen het klinkt toch wel erg aantrekkelijk. Ben op zoek geweest naar dat addertje onder het gras, qua afmelden lijkt het allemaal wel snor te zitten, het enige wat me eigenlijk nog dwars zit is dit in de disclaimer:

”BMB” Bellen met Bas B.V. gevestigd te [ ] en ingeschreven in het [ ];

In het topic op Fok zijn ze er ook nog niet echt uit... ik ben eigenlijk te benieuwd om nog te wachten op echte ervaringen :P

Ik zal vanavond even aan mijn vader (werkt bij KPN en er is daar vast wel iemand die dit kent) vragen of dit een verstandig plan is...

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
Ik ben sinds een tijdje aangemeld bij Bellen met Bas, en tot nu nog tevreden. Krijg voornamelijk smsjes van Bas zelf, en nu ook een paar van Pathe bioscopen. Het gaat niet hard maar 7 cent ontvangen voor af en toe een sms berichtje verwijderen vind ik niet erg

[ Voor 7% gewijzigd door TopdRob op 03-05-2006 19:10 ]

• jelle.
Heb me gisteren toch maar aangemeld en het is nu wachten op de eerste smsjes :) Mocht er nog iets misgaan (of juist helemaal niet) dan zal ik dat nog zeker hier laten weten... wat mij betreft is het vooralsnog wél betrouwbaar.

Soortgelijk idee maar dan met mailtjes, producten, banners, wedstrijden en nieuwe aanmeldingen is overigens hierzo te vinden. Die zijn zo te zien al een stuk populairder dan BMB...

Verwijderd

tipje: geef je eigen nummer op bij het aanmelden en je hebt meteen 12 credits :)

• jelle.
Wat een dooie boel daar :/ Al maandenlang beloftes op het forum dat ze druk bezig zijn met nieuwe sponsors blabla en dat het binnenkort meer dan ooit te voren wordt, en er komt gewoon niks van terecht. :O

Ik zie dit nog hoogstens twee maanden aan, dan laat ik me uitbetalen (81 credits / € 5,67) en is het :w Bellen Met Bas.
Pagina: 1