Toon posts:

Pctje samenstellen voor games.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik zat eens in de winkel tekijken en heb het spel The Elder Scrolls 4 gekocht.
Dus ik zet dat spel erop en hij draait alleen op medium settings.

Nu wil ik dus een nieuwe vid kaart kopen en nog een paar dingen om zo wat beter stats tekrijgen.

Ik wou graag een 7900 halen maar welke?? Zelfde voor een moederboard alweer welke ?? hoeft geen onboard sound intezitten heb een super soundcard. Nieuwe geheugen ?? 2 gig zou leuk zijn en natuurlijk een processor die een beetje snel is. De voeding heb ik pas nieuw van 160 eurie ofzo.

Ik gebruik me pc ook voor wat basic internet zooi je weet wel downloaden, video bewerking met high end software dus amd of intel?? zelf denk ik intel dual core maybe ??

Nou ja iemand graag die wat leuks voor me weet. Kwa budget voor een nieuwe:

Processor
Geheugen 2 gig
Vid card
Moederboard

maakt niet echt uit 1000 euro tot 1500 ofzo lol geld is er wel zolang ik maar lekker op me 32 Inch HD tv lcd kan gamen.

http://www.samsung.com/nl...dtv/images/le32r71b_l.jpg

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-02 15:05
Probeer eerst zelf eens wat samen te stellen. Dan kijken wij wel of er iets op aan te merken valt. En een voeding van €160, wat is dat dan voor voeding? Misschien heb je wel een hele dure Q-tec voeding. Zal wel niet, maar je begrijpt wat ik bedoel denk ik :) Misschien heb je nog andere hardware die herbruikt kan worden, net zoals je geluidskaart?
Punt is, met €1000-€1500 kan je heel veel kanten op. Zoveel kanten zelfs dat je makkelijk zelf iets kan samenstellen ;)

Hallo met Tim

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 16:41

RaJitsu

B.S.U.R.

Tweakers heeft een zgn. 'best-buy guide'. Zie: http://tweakers.net/reviews/613/4
Ook interessant: http://tweakers.net/reviews/622

Doe hier inspiratie op, stel iets samen, en plaats het hier (met evt. vragen), zodat wij evt. iets anders kunnen aanraden. Succes...

B.S.U.R.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-02 12:29

lasharor

7 december 2004

je koopt toch al een Geforce 7900... wrm upgrade je de rest dan ook?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Misschien kun je het beste Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? even doorlezen :)
En inderdaad, de Best Buy guide is ook erg handig om er even naast te houden.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 22:24

Theo

moederbord

als je naar alternate of azerty gaat kun je daar een hele leuke configuratie uitzoeken. Als je dat eerst doet, zullen wij wel zeggen wat we van je samengestelde systeem vinden.

Persoonlijk zo ik gaan voor een amd 3500+, asus bordje, 2* 1 GB geheuen en een 7900 gt of gtx

Nu met WP, PV, EV en PC

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Bij gebrek aan goede topicstart/inzet deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.