IBM Thinkpad R50e P Mobile 725 voor 593 Euro

Pagina: 1
Acties:

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-01 16:42
Deze week is de IBM Thinkpad R50e met Dothan 1,6 Ghz proc. in de aanbieding bij de Makro, voor 593 Euro incl BTW :P

Specs:
15 inch -
CD-RW / DVD-ROM combinatie -
Processor: Pentium M - 1.6 GHz -
Harde schijf: 30 GB -
256 MB -
Microsoft Windows XP Home

Geen geweldige specs, maar voor nog geen 600 Euro toch heel netjes...

Heb er meteen maar eentje gehaald :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Klippy

Still Game

jozy in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."

Hoort eigenlijk niet in dat topic ook ,maar daar is er wel al wat over gezegd, altijd handig om te weten :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Ik heb hem ook, erg fijn ding! Wel gelijk een reepje 1024 mb ram erbij geprikt en het werkt echt perfect, ondervolt en het enige wat nog ontbreekt is een goede wireless pcmcia kaart. Had ene belkin gekocht maar in de hele serie zit een fout (amerikaanse belkin site) dus die breng ik morgen weer terug! Iemand nog een idee voor wat ene goede wireless pcmcia kaart is?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Verwijderd

Zucht schreef op donderdag 27 april 2006 @ 04:59:
Ik heb hem ook, erg fijn ding! Wel gelijk een reepje 1024 mb ram erbij geprikt en het werkt echt perfect, ondervolt en het enige wat nog ontbreekt is een goede wireless pcmcia kaart. Had ene belkin gekocht maar in de hele serie zit een fout (amerikaanse belkin site) dus die breng ik morgen weer terug! Iemand nog een idee voor wat ene goede wireless pcmcia kaart is?
waarom pcmcia? is de laptop zit zeker weten wel een mini-pci slot. dan heb je het kaartje ook mooi intern.

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Dat moet dan zeker onder het toetsenbord zitten? Verder kan ik geen plekken vinden waar dat dan moet zitten. En hoe zit dat met het bereik dan? blijft dat nog goed?

Nog steeds erg tevreden met de laptop, heb alleen opgemerkt dat bij de kok rechtsonderin lijkt het wel of de belichting van het scherm minder wordt, het is een heel klein plekje 5mm^2 ofzo helemaal in de hoek.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Het bereik wordt dan juist beter. Thinkpads hebben namelijk ingebouwde antennes in het scherm. Bovendien hou je met een mini-pci kaartje je PC kaart slot vrij voor andere kaarten.

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Hebben andere mensen ook last van het feit dat de cdrom speler klikkende geluiden maakt bij het inlezen van een -nieuw ingelegde- cd of dvd?

Verwijderd

Voor 333,- euro excl. BTW zul je bedoelen in de Makro Delft en Amsterdam :)

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:29

BHQ

jona schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:24:
Het bereik wordt dan juist beter. Thinkpads hebben namelijk ingebouwde antennes in het scherm. Bovendien hou je met een mini-pci kaartje je PC kaart slot vrij voor andere kaarten.
Erg laat: maar modellen zonder wlan hebben dus -geen- antennes.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:20:
Voor 333,- euro excl. BTW zul je bedoelen in de Makro Delft en Amsterdam :)
Anders skup je een best wel oud topic. Desalniettemin redelijk goedkoop.

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:28
Jammer is wel dat ze er in delft maar 15 van hadden, met als resultaat dat men een kwartier na openingstijd al naast de pot piste. .. 8)7

Verwijderd

Ja, inderdaad, was er om half 5 heengereden en kwam 3 kwartier later aan. Alles weg. Daarna nog een uur naar huis in de file :(

Verwijderd

Yapser schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:57:

Anders skup je een best wel oud topic. Desalniettemin redelijk goedkoop.
Redelijk goedkoop? By far de allergoedkoopst Pentium M notebook ooit!

Maar inderdaad, een 15 exemplaren lokkertje van de Makro zoals ik lees hierboven... :r :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 18:43 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:29

BHQ

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 18:42:
[...]
Redelijk goedkoop? By far de allergoedkoopst Pentium M notebook ooit!
True.. Maar zo recent is 'ie ook weer niet ;) al is de IBM degelijkheid ook wel een prijsje waard..
Maar inderdaad, een 15 exemplaren lokkertje van de Makro zoals ik lees hierboven... :r :(
Snelle run op hun laatste voorraadje lijkt het.
Pagina: 1