welke voeding heb ik nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2025
mijn computer specs in vogelvlucht:
Family AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+
NVIDIA GeForce 6800 Ultra
768mb ram
Fujitsu D1605 Motherboard 20 pins
voeding 350 watt van q-tec
1 dvd brander
1 cd brander
1 hd
1 floppy drive
(die info nodig ivm met kabels voeding)

verhaaltje:
Ik heb een agp gainward 6800 ultra 256mb +zalman koeler gekocht. Allemaal leuk en aardig maar het gaat nu om de voeding. Zoals misschien sommige weten zit er op deze kaart 2 stroomaansluitingen.Nu is het zo dat mijn voeding nog maar 1 aansluiting heeft om achter in mijn videokaart te doen. Ik kan de pc wel gewoon opstarten maar als ik windows kom staat er dat ik niet genoeg power heb om de videokaart op volle kracht te draaien en daarom iets doet om schade te verkopen. Nu heb ik 3dmark 03 gedownload en ik haal een score van bijna 12000 (ik heb geen idee of dat veel is) maar bij details over mijn computer, zag ik iets raars.
VGA Memory Clock 1.1 GHz
VGA Core Clock 12.8 MHz
volgens mij kopt die core clock niet echt. Maar dat terzijde.
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe voeding. Ik denk, ik kijk eens op internet naar een degelijk voeding maar het bleek lastiger dan ik dacht om de juiste voeding voor je pc te vinden. Mijn vraag dus aan jullie. Ik wil een a-merk voeding, die dus zonder problemen mijn videokaart kan voeden en genoeg draden over heeft om mijn dvd brander etc (zie boven bij computer specs) ook van stroom te voorzien en natuurlijk redelijk goedkoop, dus ik hoef niet het beste van het beste maar gewoon een goede. Let aub niet op mijn taalgebruik, ik zal dit topic vaak controleren en ik zal jullie van meer informatie voorzien indien nodig :)

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Verwijderd

Kijk eens! :)

http://gathering.tweakers...+nodig&where=GoT#hitstart

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 22:13 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23
Is inderdaad heel mooi topic voor, zie link in post van r00n :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.