Toon posts:

[XP home] Hoe Offline bestanden instellen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag de documenten map offline beschikbaar willen maken op me laptop. Echter kan ik nergens instellen bij windows xp home welke bestanden ik offline beschikbaar wil maken.

Natuurlijk heb ik op F1 gedrukt waar uit dit kwam "Bestanden moeten worden gedeeld voordat ze kunnen worden gebruikt met Off line bestanden. Zodra het gedeelde bestanden zijn, worden de bestanden weergegeven in de lijst met items die kunnen worden gesynchroniseerd."

Ik heb dus netjes de map geplaats in de map gedeelde documenten, echter kom de map nog steeds niet te staan in de schronysatie beheer. Op het i-net ben ik ook wezen zoeken, daar stond dat ik offline bestanden ondersteuning eerst moet activeren in map options bij tab blad offline bestanden, echter ontrbeekt die tab blad bij mij.

Weet iemand hoe het mogelijk is om offline bestanden wel aan de praat te kunne krijgen bij xp ?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:31

-ET-

Phone Home

Is dat niet een van de functies die niet in XP home zit maar wel in Pro. Juist omdat de gemiddelde thuis gebruiker deze functie niet nodig heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens windows help hoort het er gewoon in te zitten :? En is er eventueel andere software waarmee je het eventueel mogelijk kan maken ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Offline files zit inderdaad niet in XP Home - verder heeft dit topic sowieso niet zo heel veel met Servers te maken waardoor het hier per definitie niet thuishoort :P

Windows Servers en Software >> Windows Clients

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Oeps, kom door de ruime benaming van de sub forum "Windows Servers en Software" . Windows XP valt namelijk ook windows software :7 .

Weet iemand een tootlje waarmee je dan wel bestanden offline beschikbaar kan maken in xp home ? Heb tot nu toe nog niet kunne vinden via google.

Edit.
Windows werkmap schijnt de zelfde funcinaliteit te hebben als offline bestanden. Ofwel probleem opgelost, wel vaag dat ze offline bestanden maar gedeeltelijk er uit hebben gesloopt.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 21:27 ]