Dynalink v1456er2 modem laten werken met MSIE 3.02

Pagina: 1
Acties:

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 01:33
Hoi,

Op mijn 486 (8 MB) PC heb ik Windows 3.11 staan. Ik ben in het bezit van een Dynalink 1456ER2 extern modem.
Via Tucows ( http://classic.tucows.com/softtcp.html )
heb ik de MSIE with TCP/IP Stack en Dialer 3.02a gedownload.

Aangezien er een TCP/IP stack en dialer bijzit, had ik geen Trumpet Winsock meer nodig, die ik vroeger altijd gebruikte.
Ik kan via de installatie/config procedure van deze MSIE een keuze maken uit diverse modems. Dynalink staat er ook bij, echter uitsluitend de oudere modellen en niet de V1456ER2.

Voor zover ik kan zien is het enige wat deze config.procedure doet, een bestandje genaamd 'modems2.ini' aanmaken in de c:\iexplore directory.

Het bestandje ziet er nu als volgt uit:
---------------------------------------------[Standard 28800 bps Modem]
InitString=ATB0E1V1Q0X0&C1
Blind_On=X3
Blind_Off=X4

[Dynalink 9624 VQE]
InitString=ATE1V1&F&D2&Q5&K3%C3B1S7=60
Blind_On=X3
Blind_Off=X4

---------------------------------------------
Het lukt mij nu alleen om met een standaard-modem (de 28000 versie hierboven werkt ook niet) verbinding te maken en dat is niet de bedoeling.

Vragen:
1. Als ik het goed begrijp zou ik dus aan een Init-string van de Dynalink V1456ER2 genoeg hebben? Heeft iemand deze?
2. Heb ik onder W3.11 überhaupt drivers nodig voor het Dynalink modem? Deze zijn nl. niet te vinden op de CDROM die ik erbij heb gekregen.
3. Werken emailclients zoals Eudora ook met de TCP/IP stack van deze MSIE?

Iemand die mij kan helpen?

Grover.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heb/had die Dynalink ook (nu ADSL :) ) prima modem! Es ff kijken.... misschien moet je even op zoek naar een INIT string voor dat modem. Speur de dynalink.com es af.

DIT IS MIJN WEBSITE