Geluidskaart opgeblazen?

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:42
Goedenmiddag,
Ik heb laatst een nieuwe geluidskaart gekocht (maandag) omdat de andere (SoundBoostar in ISA slot) het niet goed meer deed. De geluidskaart was van Sweex met een C-media chip erop. Kaartje werkte goed, niks te klagen. Er zat ook een programma bij "Mixer" wat een configuratie paneel is om de poorten te kunnen veranderen. Je kunt van de line-out bijv. de subwoofer uitgang maken.

Ik heb boxen in m'n monitor zitten en nog een stereotoren hier staan. Ik heb m'n monitorboxen op de groene poort. En de boxen van de stereotoren op de roze (mic). Dit werkte als ik de optie "Xear 3D" gebruikte. Nu wou ik vandaag even wat muziek luisteren. Ik opende een mp3tje en die speelde af over de boxen van m'n monitor. Ik dacht ik wil wat meer volume, dus deed de stereotoren aan. Toen ging ineens de muziek uit. Ik hoorde helemaal niks meer. Windows media player ging gewoon door alsof er niks aan de hand was. Ik dacht misschien vastgelopen ofzo, dus heb ik Windows (2000) opnieuw opgestart. Ik keek in het "Mixer" programma en zag dat Xear3D was uitgeschakeld (Mic poort is dan gewoon mic poort). Nu hoor ik helemaal geen geluid meer, zelfs de Windows geluiden niet.

Ik denk zelf dat ik iets heb opgeblazen :(

Het kaartje was maar €9.95, maar daarom hoef ik hem nog niet op te blazen.
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Het leek me het beste om het hier in Audio, Video en HiFi te vragen.

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 26-04-2006 18:04 ]

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025
zat er een opblaastuitje aan?

• ThinkPad
- 1 overbodig........

Kom op nou, ik vind het echt jammer. Die geluidskaart heb ik nog maar net....

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-02 21:16
Breng hem terug?

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:15

link_mario

Ofwa?

Dit heb ik soms ook wel eens, als ik op de tast m'n front boxen van 5.1 met m'n headset verwissel. Dan steek ik de vervangende plug perongeluk in de plug ernaast, de roze mic. Dan krijg je gekraak en valt het hele zooitje stil.

Maar bij mij helpt de kabels weer goed doen en rebooten...Alhoewel het niet goed is.

Verwijderd

Je hebt bij het veranderen naar rear 3d of wat dan ook wss niet op toepassen geklikt waardoor het micro bleef. Daarom heb je nu je kaart kapot gemaakt, maar je hebt nog garantie dus ga achter een nieuwe

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Tenzij je je versterker verkeerd om hebt aangesloten lijkt me het onwaarschijnlijk dat een kaartje in dit niet zou trekken. Gevalletje Dead After Arival; kortom zoek de bon en terug die hap!

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

@smoothcrimineel: noem 1 ding wat hij aan dat antwoord heeft, hij vraagt iets, en hij is er niet blij mee dat ie kapot is, zit ie vast niet te wachten op zulke grapjes.

nu ontopic:
doen je gewone speakers het ook niet meer nu?
zo nee dan issie echt kapot, en dan zou je garantie kunnen aanvragen
houd er wel rekening mee dat sweex niet zo wordt gewaardeerd ddor de gemiddelde tweaker, gezien hun voedingen
het is ook een b-merk
dat wil niet zeggen dat het altijd slecht is, want mijn sweex routertje doet het al 3 jaar, maar het speelt wel mee

ik raad je aan een creative audigy 2 te kopen
die geeft een prachtig geluid, en hun service qua garantie is perfect, ik heb zojuist me 2e RMA op een product van hun aangevraagd en ze geven er geen enkel probleem mee

edit
twixxie typt langzaam |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 18:23 ]

• Smoothcrimineel
O nou ik zou gewoon een sb 5.1 ofzo doen die kosten geen dr0l en zijn beregoed.
Grapjes kunnen ook al niet meer op dit forum. Jaren trug nog wel... :r

• robbyboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-02 18:48
sweex? :X

• ThinkPad
YESS!
:9~

HIJ DOET HET WEER!!

:*)

Ik heb al een keer opnieuw opgestart > Mocht niet baten
Geluidskaart in ander PCI slot > Windows 2000 opstartgeluid O+

[ Voor 38% gewijzigd door ThinkPad op 26-04-2006 19:20 ]

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:23
offtopic:
Geloof me, er is 'n reden dat er standaard geen MSN smilies hier op GoT zitten, waarom gebruik je ze dan alsnog? :X Bedankt O+

@Smoothcrimineel, geloof me, er zijn zat mensen die de humor er wel van inzien hoor ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Leftblank op 26-04-2006 19:29 ]

• Smoothcrimineel
jullie mogen hier ook grapjes maken. Omdat toch niemand hier de oplossing van weet. :p

[rml][ HDD] Samsung spinpoint word soms niet herkent.[/rml]

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-02 21:35

sanook

_/-\o_

Yorixz schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:19:
offtopic:
Geloof me, er is 'n reden dat er standaard geen MSN smilies hier op GoT zitten, waarom gebruik je ze dan alsnog? :X Bedankt O+

@Smoothcrimineel, geloof me, er zijn zat mensen die de humor er wel van inzien hoor ;)
inderdaad, geweldig ! :+
Pagina: 1