Toon posts:

Welke 'functie-eisen' moet ik stellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als doe het zelf ondernemer probeer ik toepassingen te bedenken en deze uit te voeren. Hierdoor heb ik de basis kennis van html/css en php/mysql in de afgelopen tijd opgedaan, zodat ik websites nu redelijk zelf kan bouwen. Ik heb echter weer een idee wat ik graag zou willen uitvoeren, alleen weet ik van te voren dat ik geen tijd en waarschijnlijk ook geen capaciteiten genoeg heb om dit idee technisch te gaan realiseren. Als student economie en rechten wil ik dus de marketing/ontwikkeling voor mijn rekening nemen (het is een economische toepassing) en ik wil dus op zoek gaan naar iemand die de technische kant op zich kan nemen. Dit zou eventueel tegen betaling kunnen of op een partner basis. Ik weet hoe de toepassing eruit moet zien, maar heb geen idee in welke ' taal' het geschreven moet worden. Ik vroeg mij af of jullie mij konden helpen om het profiel, of de functie-eisen zeg maar, samen te stellen van de persoon die ik zoek.
Wat het 'programma' moet kunnen:
- Het wordt een tool waarmee informatie gerangschikt moet worden zodat er eventuele bewerkingen mee kunnen worden gedaan.
- De gegevens worden van een internetsite gehaald, maar er kan geen verbinding worden gemaakt met die site. Dus het moet uit de bron van de html o.i.d. (voor de spelers van online games, bijvoorbeeld utopia, er was een tool om het resultaat van je aanval te berekenen aan de hand van de source van een spy report en jouw eigen gegevens)
- Het programma staat niet in verbinding met internet
- Het programma moet kunnen rekenen en ordenen (database gestuurd denk ik?)

Graag hoor ik wat jullie ervan vinden

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:13
Ik zou zeggen: huur er, als ondernemer, iemand voor in. Iemand die dat profiel opstelt, en dan iemand die aan dat opgestelde profiel voldoet.

Iig, het heeft niets met PRG te maken.

[ Voor 52% gewijzigd door whoami op 26-04-2006 16:45 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.